poniedziałek, 23 stycznia 2017

Postaw na kreskę! :)

Hej:) Dzisiaj będzie bardzo krótko i prosto:) Przygotowałam dla Was szybki makijaż z kolorową kreską:)


Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam dalej:)


Kolejny weekend za Nami:) pomimo, że mam teraz sporo wolnego czasu brakuje mi go na pisanie postów:( Obiecuję, że wszystko nadrobię! :) Dzisiaj bardzo krótko, ale mam nadzieję, że inspirująco:)

Pewnie większość z Was kocha "kreski" <3 Osobiście mam wielki problem z ich malowaniem:( ale UCZĘ SIĘ!! :) Trening czyni mistrza! :) Pomyślałam więc dlaczego by tej zwykłej kreski nie urozmaicić. I tak oto przy użyciu kolorowej paletki Sleek Rio Rio i eyelinera z Maybeline w słoiczku powstał taki oto makijaż:)

Opis:

1. Standardowo pod łuk briowy nakładamy cielisty cień/puder. 
2. Załamanie powieki zaznaczamy jasnym brązowym cieniem.
3.  Malujemy czarną kreskę eyelinerem.
4. Na eyeliner nakładamy kolorowy cień lub szminkę - można użyć kolorowego eyelinera (ja niestety takiego nie posiadam) :-P 
5. Dolną powiekę zaznaczamy brązowym cieniem.
6. Na linię wodną nakładamy cielistą kredkę.
7. Rzęsy tuszujemy i ewentualnie doklejamy sztuczne:)






Szykuję dla Was post z nowościami w mojej szafie:) Pojawi się już na dniach:) 

Lubicie kolorowe kreski? Jakich produktów używacie do ich malowania? 

Podajcie swoje ulubione eyelinery, chętnie poznam Wasze typy:)

Buziaki:*


61 komentarzy:

  1. Piękna kreska, niby zwykła, a jednak przyciąga wzrok...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kreskę, nie wychodzę bez niej z domu(: Zazwyczaj robię czarną, ale twoja propozycja jest bardzo ciekawa, inspirująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje wypróbować różne kolorki :-) albo zaznaczyć kreskę od połowy na jakiś kolor :-)💜👍

      Usuń
  3. Kreska to świetny pomysł na podbicie koloru tęczówki oka :)
    Często korzystam z kolorowych ale wiosna i latem:)

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwonej się nie spodziewałąm :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oku aż tak kolor nie rzuca się w oczy :)dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. sliczna kreska! :) idealna ;o
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja np eyelinera nie używam, podrażniają mi oczy. Natomiast kreski robię kredkami lub cieniami :) kropelka duraline inglota i mogę zrobić kreskę w kolorze ulubionego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolorowe kreski .Zawsze używam duraline plus cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie ;) http://beautybloganeta.blogspot.com/

      Usuń
    2. Właśnie czytając Wasze komantarze przy najbliższej okazji zaopatrze się w durline:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda taka kolorowa kreska 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie <3 Ja cały czas maluje kolorowe kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna. Ja maluję kreski, ale tylko czarne i bez jaskółki. Niestety, przy mojej opadającej powiece nie mogę sobie pozwolić na piękną, wyciągniętą kreseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam opadającą powiekę i znam ten problem:-/ ale uwierz mi, że się da! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kreska wychodzi Ci idealnie :) przeważnie nie mam czasu na jej robienie, ale jeśli już się zdecyduję to zazwyczaj stawiam na czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszła;) Też czasami kuszę się na kolorową kreskę za pomocą cieni do powiek, ale planuje kupić jakiś kolorowy eyeliner;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dziewczyny polecają duraline:) Może warto wypróbować:)

      Usuń
  14. Pięknie ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami robię sobie złota kreskę i na to cieszą czarną. Też bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie się prezentuje taki makijaż ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kreska. Ja niestety nie robię często kreski bo mam opadającą powiekę i nie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci to wyszło! Mega pomysłowe. Nie wyobrażam sobie makijażu bez kreski :)
    Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolor kreski ja się nauczyłam robić kreski i teraz ciężko mi bez nich wyjść :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Z malowaniem kresek też mam problem :) Rzecz normalna :) Mam nadzieję,że kiedyś będę je malować idealnie :)
    Ładny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, mega ciekawa kreska, fajnie że dodałaś tam kolor, dzięki temu mega oiryginalnie wyszlo <3
    Ja z moimi dwiema lewymi łapami, w życiu takiego cuda bym nie wyczarowala :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. O ale trafiłam z tematem! Od dwóch dni myślę tylko o kolorowych kreskach! Wczoraj kupiłam granatowy eyeliner i dzisiaj go wypróbowałam. Sądzę, że opowiem o nim na blogu :)
    Co do Twojej kreski, to jest cudowna! Piękny kolor i kształt. Szukam bordowego eyelinera, ale póki co nie wiem gdzie mogę go dostać. Ciekawy jest jednak pomysł na użycie do tego szminki :) Spróbuję!

    PS. Jestem zachwycona Twoimi makijażami! Coś czuję, że zainspiruję się kilkoma pomysłami :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłę słowa:) Koniecznie wypróbuj:) Dziewczyny bardzo polecają płyn z Inglota Duraline:) BUZIAKI:*

      Usuń
  23. Rzadko widuję kreskę w czerwieni, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny makijaż, zbieram się do zakupu innych kolorów eyelinerów niż czarny :) Przekonałaś mnie jeszcze bardziej.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna! :) Mi kreski nigdy nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kreska, robi wrażenie :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. mi ta kreska nie wychodzi - przestałam próbować ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kreska ! Ja do tej pory rysowałam tylko niebieską lub czarną, ale ta twoja wygląda cudnie ! Muszę zobaczyć, jakby wyglądała na moim oku !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. :O! IDEALNA KRESKA! <333 Muszę się takiej nauczyć!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny efekt :) Ja zawsze maluję czarne kreski, ale jak widać inne też wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podoba Twoja kreska <3 również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie wyszło muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo oryginalne, precyzyjnie wykonane kreski ;-) niestety tak ładnie nie potrafię, ale zazwyczaj maluję klasyczne, czarne bądź granatowe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie to wygląda , idealna kreska <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kreska to u mnie chleb powszedni. :D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM