sobota, 25 marca 2017

Przesyłka od Marion i Maurisse

Hej:) Dzisiaj mam dla Was króciutki post z produktami marki Marion oraz Maurisse.


Jeżeli jesteście ciekawi zawartości, zapraszam Was do dalszego czytania.

Jakiś czas temu otrzymałam propozycję współpracy z firmą Marion i Maurisse. Zainteresowanych zapraszam do odiwedzenia ich stron internetowych :)
Produkty bardzo mi się spodobały i z ogromną chęcią zgodziłam się je przetestować. 
Same przesyłki były bardzo pięknie zapakowane :D Bardzo lubię gdy ktoś wkłada pracę w to aby przesyłki sprawiały jeszcze większą radość :D

Pierwsza paczucha prezentuje się tak:




W środku znalazły się:
Dwa olejki do włosów, ciała i twarzy. 


Pierwszy z nich to olejek arganowy, drugi olejek makadamia. Ich dokładną recenzję przedstawie Wam za jakiś czas, gdy już trochę je potestuję. Krótko powiem, że wyglądają bardzo obiecująco.
W tym samym opakowaniu znalazły się również maseczki do twarzy. Powiedzcie sami czy nie wyglądają cudownie???
Uwielbiam testować nowe produkty więc i te z ogromną chęcią wypóbuję :)



W drugiej paczuszcze znalazły się 4 maseczki. 



Za jakiś czas opiszę Wam czy się u mnie sprawdziły.



Z tego co wiem produkty tych firm można zakupić np. w Rossmannie :) Jeżeli coś "wpadło" Wam w oko, zachęcam do rozejrzenia się po drogerii. 
Tak jak wspomniałam wcześniej za jakiś czas ukaże się post z moją opinią na temat tych produktów. A narazie zaczynam testowanie :)


A Wy mieliście do czynienia, z którąś z tych marek? 

Pozdrawiam :) 
Do następnego :*


26 komentarzy:

  1. Naprawdę fajne przesyłki:)
    Życzę udanych testów 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawią mnie te olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne olejki. Olejek arganowy bardzo lubię w kosmetykach, ale samego jeszcze nie miałam. Mam natomiast olejek makadamia i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki chętnie sprawdzę :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki z Marion mam, użyłam już Awokado i była ok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te maseczki z Marion oraz te dwa olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tych olejków z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej jestem ciekawa maseczek Marion. Czekam ma recenzje

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te olejki z Mariona;) Miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, pięknie zapakowali, od razu miłe pierwsze wrażenie :)
    Fajne musza być te olejki do włosów, chętnie bym spróbowała.
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Marke Marion bardzo lubię :) Szczególnie olejek do usuwnia makijażu i serum do włosów :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczki z marion podobno są super, ja od nich uwielbiam produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę Marion bardzo lubię i te olejki bardzo chętnie bym przygarnęła :) Czekam na recenzję :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki z Marion są naprawdę bardzo dobre! Ogórkową bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te maseczki marion i jeden olejek z Mariona :) ale póki co to testowałam tylko jedną maskę nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowania Marion robią wrażenie :) Te ich maseczki chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Zazdroszczę mega współpracy z firmą MARION, uwielbiam od nich produkty. :)

    Obserwuję!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli chodzi o samą markę, kojarzę jedynie odżywki do włosów w spray'u :) ładnie wyglądają te maseczki do twarzy :) ciekawa jestem jak się sprawdzą :) miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super nowości ;-) Udanego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie, nie miałam. Maseczki prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  21. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna szata graficzna maseczek Marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię bardzo Marion, szczególnie mgiełkę termoochronną, bardzo polecam! Oprócz tego zabieg laminowania jest też super! Czekam na opis tych olejków :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM