poniedziałek, 27 marca 2017

Paczka AVON

Hej:) Oficjalnie mamy już WIOSNĘ :D Moja ulubiona pora roku :) 
Ostatnio mam troszkę mniej czasu w tygodniu ale w weekendy staram się wszystko nadrobić :)


Dzisiaj mam dla Was moje zamówienie z AVON. Jeżeli jesteście ciekawi co się w nim znalazło zapraszam dalej :)

Firma AVON jest chyba wszystkim dobrze znana :) Dlatego też nie będę jej Wam opisywać. 
Raz na jakiś czas zamawiam tam kilka moich ulubionych produktów :) Pewnie każda z Was ma tam swoje perełki :)

A co znalazło się w mojej przesyłce?

1. Perełki brązujące.
Ostanio na INSTAGRAMIE pokazywałam Wam te cudeńka. Kiedyś bardzo często je stosowałam jednak później powędrowały na dno szuflady. I tak oto całkiem przypadkiem przypomniałam sobie o ich istnieniu i POKOCHAŁAM je na nowo!!! 



Zamówiłam wersję WARM dla koleżanki i wersję WARM CORAL dla siebie. 
Pięknie podkreślają kontury twarzy. Nadają delikatny efekt opalonej, zdrowej i wypoczętej cery. 
WARM CORAL posiada piękny brązowo-różowy odcień. Jeszcze jej nie testowałam ale mam nadzieję, że na co dzień sprawdzi się jako "różo-bronzer" - takie 2w1.
WARM posiada piękny brązowy odcień. Idealnie nadaje się do lekkiego "opalenia" twarzy.

Po lewej WARM CORAL/po prawej WARM
2. Zapachy PERCIVE i LITTLE BLACK DRESS.
Zapachy te wywędrują do mojej mamy. 
PERCIVE używa od lat i jest to jej ukochany zapach z tej firmy. 
LITTLE BLACK DRESS to chyba klasyka marki AVON. To piękny, uwodzicielski kobiecy zapach, który każda powinna chociaż raz wypróbować :) Sama mam w swojej kolekcji ten perfum i serdecznie Wam go polecam! <3


3. Masło do ciała Planet Spa.
Produkty zamówiłam dla siebie i dla mamy. Wersja Planet Spa jest chyba moją ulubioną wersją pielegnacyjną tej marki. Masełko jest świetne. Ma piękny zapach, idealną konsystencję, a dodatkowo świetnie nawilża skórę. Polecam :)


4. Krem do twarzy Nutra Effects 45+.
O dziwo krem zamówiłam dla siebie :D Kiedyś podkradłam go mamie i się w nim ZAKOCHAŁAM. 
Doskonale nawilża i odżywia skórę. Idealnie nadaje się pod makijaż. Polecam!


5. Krem Anew po oczy i na powieki.
Tego kremu nie miałam i nie wiem jak się sprawdzi. Zamówiłam go z czystej ciekawości. Tak więc czas pokaże :)
Już teraz mogę Wam powiedzieć, że "pomarańczowy" krem ma galaretkowatą konsystencję. Nakłada się go na górną powiekę.

Drugi krem posiada już normalną konsystencję. Nakładamy go pod oczy.
Samo opakowanie prezentuję się bardzo ładnie :)


6. Mgiełka zapachowa Today Tomorrow.
Tej mgiełki nie miałam i zamówiłam ją w ciemno ... ale udało się! Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Będzie idealny na ciepłe dni! :) 
Zobaczymy tylko jak z trwałością. Oby utrzymywał się chociaż kilka godzin :)


7. Żel pod prysznic i krem do rąk.
Rzeczy te otrzymałam jako gratis do zamówienia. Żel ma piękne opakowanie:) Jednak zapach nie do końca mi pasuje... Kremy z tej seri bardzo lubię i mogę je Wam polecić.





A Wy macie jakieś swoje ulubione prodykty z AVON?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!
Do następnego :)






62 komentarze:

  1. oo świetne produkty! uwielbiam little black dress! a perełki wyglądają nieziemsko, zamawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Avonu bardzo lubię maseczki do twarzy z serii Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! jednak ja wolę Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj odwiedziłam mały punkcik avon - przy jednej ulicy jest ich aż 4 czy 5! - ale zakupy były skromne, tylko mgiełka do ciała, którą uwielbiam stosować na pościel, żeby mi ładnie pachniała przed snem :D

    Zastanawiałam się nad Little Black Dress i Perceive (które są jednymi z moich ulubionych perfum), ale ostatnio kupiłam sobie już 3 flakoniki innych i wiadomo - co za dużo, to nie zdrowo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię zapach Little Black Dress :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno niczego nie zamawiałam :) ale perfumy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj już dawno nie zamawiałam nic z Avonu, chyba ostatni raz w gimnazjum. Moim must have były zawsze różne mgiełki do ciała, boskie! Ale zainteresowałaś mnie bardzo, kosmetyki wydają się super. Ostatnio widziałam nawet salon Avon w galerii Mokotów, więc z pewnością się wybiorę. Super! :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Avonu kocham perfumy, jednak tych jeszcze nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty AVON:) Szczególnie maseczki z serii "Planet Spa". Widzę ,że jest tu kilka produktów o zapachu czekolady, wypróbuj peeling do ciała z serii "Naturals", przecudnie pachnie :)
    pozdrawiam :)
    https://fashionbycasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię te perfumy z Perceive;) Moimi perełkami z Avonu są właśnie perfumy i mgiełki do ciała;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość rzeczy znam. ;) Perełki leżą i u mnie na dnie szafy....jakoś znudziły mi się i nie używam. Może odświeżę relację z nimi. ;) Zapachy te miałam, krem pod oczy też, ale szczególnie mi na oczka nie podziałał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze przyznać , że serię planet spa uwielbiam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zamawiałam z Avonu już wieki:) ten zapach Little Black Dress bardzo kiedyś lubiłam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Perełki brązujące-mój must have :D NIe może go u mnie zabraknąc :D Bardzo też lubię zapach Little Black Dress :D Chociaż cała ta seria Little Red i Little White mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten krem pod i na oczy. Zaczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli coś zamawiam z Avon to zazwyczaj sa to moje ulubione płyny do kąpieli i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perełki brązujące Avon lubię :) natomiast nie przepadam za innymi ich kosmetykami (jedynie wody perfumowane są fajne)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię serie planet spa ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem konsultantką Avonu, więc znam bardzo dobrze produkty, które zakupiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perełki brązujące ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o, nawet znam część produktów :) Perceive bardzo lubię, to jeden z moich ulubionych Avonowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale spore zamówienie.:)
    Co do tych perełek to właśnie mnóstwo osób je chwali, może w końcu i ja się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie testowałam produktów Avon , za to czasem zamawiam coś z Oriflame
    znam dużo konsultantek z Avon więc wypróbuję i tą markę ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przypomniały mi się ich perełki brakujące, na śmierć zapomniałam! Koniecznie muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  25. W LITTLE BLACK DRESS zakochana jest moja mama. =)

    OdpowiedzUsuń
  26. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio polubiłam biżuterię z Avon.Perfumy często tez zamawiam,te co zamowilas to piękne ponadczasowe zapaszki☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuleczki też mam i lubię :) Też mam swoich ulubieńców zapachowych z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam peelingi i scruby z serii planet spa!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Krem pod oczy i na powieki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach Little Black Dress to mój ulubiony od wieeelu lat :D Avon ogólnie ma super perfumy. Za resztą kosmetyków z tej firmy zbytnio nie przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię perełki ale rozświetlające, również zamówiłam taką mgiełkę w ciemno ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem w tajemnicy, że też używam jednego kremiku 40+ na noc :D
    Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy haul, ja omijam avon - z bite 10 lat nic od nich nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Perełki brązujące oraz zapach Perceive miałam.Perełki bardzo lubiłam,zapach już mniej ;) Miłego weekendu ❣

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja mama też używa Perceive ;) a little black dresss z kolei kiedyś ja uwielbiałam, potem od niego odeszłam i już nie umiem wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakiś czas temu miałam znajomą konsultantkę i zamawiałam po kilka produktów, a teraz jakoś dawno nie robiłam zamówienia:(

    OdpowiedzUsuń
  38. dawno nic z tamtąd nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej ile razy zamawiałam kosmetyki z Avon :) Perełki brązujące sama posiadam i jestem z nich bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o perfumy to zdecydowanie Little Red Dress są moim faworytem-polecam! Ja ostatnio uzupełniłam swoją kosmetyczki o produkty zakupione na Minti Shopie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię te kuleczki brązujące z Avonu

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna paczka, bardzo fajne kosmetyki :) jestem bardzo ciekawa tego kremu pod oczy :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy w paczuszce ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. kiedyś byłam konsultantką i zawsze chciałam mieć te perełki, fajne zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam tych produktów, nawet kultowych kuleczek nie miałam w swoich rękach ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy to prawda, że Avon testuje na zwierzętach?

    OdpowiedzUsuń
  46. Perełki brązujące wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uwielbiam perfumy Little Black Dress i Perceive ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. wielki nie zamawiałam nic z Avonie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Żel wygląda świetnie <3

    https://hennalovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten krem do rąk i żel pod prysznic miałam i wszystko świetnie się sprawdziło :) Żel ma obłędny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jakoś nigdy nie miałam ochoty na korzystanie z tych produktów... i póki co nie jestem do nich przekonana

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  54. Rewelacyjna propozycja! Uwielbiam paczki kosmetyczne i bardzo często zamawiam różnego rodzaju paczki. Nie ukrywam, że czasem kosmetyki są uszkodzone, dlatego zwracam uwagę na to, jakie firmy wybieram i jak zabezpieczają one swoje paczki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna paczuszka! Uwielbiam otwierać prezenty wiedząc, że będzie coś wyjątkowego w środku! https://karinaopakowania.pl/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM