wtorek, 17 stycznia 2017

Propozycja na karnawał Sleek Rio Rio + Makijaż

Dzisiaj przychodzę do Was z kolorową paketką od  Sleek Rio Rio oraz propozycją makijażu:)


Jeżeli jesteście ciekawi jak paletka wygląda z bliska zapraszam do dalszego czytania.
Paletkę zakupiłam już jakiś czas temu na aukcji internetowej. Zapłaciłam za nią około 16 zł. Cena regularna to koszt ok 40 zł. Jest ona mardzo kolorowa i zdecydowanie doskonale wpisuje się w czas trwającego karnawału:) Przepraszam za moją nieobecność tutaj ale ostatnio cierpię na nadmiar zajęć;/ Pozdrawiam wszystkich studentów, którzy wiedzą co znaczy koniec semestru... 
Wracając do paletki. Całość wykonana jest bardzo porządnie. Paletka przychodzi do nas w solidnym opakowaniu, w  którym znajduje się 12 cieni oraz duże lusterko. Nie jest to raczej paletka na co dzień chociaż dla chcącego nic trudnego:)


Odcienie:


1. Piękny, bardzo mocno napigmentowany, matowy pomarańcz
2. Matowa, bardzo mocno napigmentowana fuksja
3. Odcień w kolorze czerwonego wina o lekko brokatowym wykończeniu
4. Seledynowy, metaliczny odcień, dość mocno napigmentowany
5. Szampański kolor o metalicznym wykończeniu, dość mocno napigmentowany
6. Klasyczna matowa czerń, mocno napigmenotwana
7. Bardzo jasny cień, prawie biały, posiada metaliczne wykończenie
8. Piękny żółty odcień, bardzo mocno napigmentowany, posiada metaliczne wykończenie
9. Beżowy odcień, o metalicznym wykończeniu
10. Kolejny mocno napigmentowany cień w odcieniu malinowym
11. Piękny, bardzo mocno napigmentowany fiolet o metalicznym wykończeniu
12. Ostatni kolor to głęboki niebieski, bardzo mocno napigmentowany odcień o metalicznym wykończeniu




Wszystkie cienie w paletce są bardzo mocno napigmentowane. Świetnie się nakładają i blendują. Niestety te o metalicznym i brokatowym wykończeniu lekko się osypują. 

Makijaż


Opis:

1. Pod łuk brwiowy nakładamy matowy, beżowy cień albo puder. 
2. Kącik wewnętrzny zaznaczamy cieniem nr 5.
3. Na kącik zewnętrzny nakładamy cień nr 12, kierujemy go w wewnętrzną stronę powieki. 
4. Na środek powieki ruchomej nakładamy cień nr 4. Rozcieramy granicę pomiędzy cieniem nr 5 i 12. Górne granice cieni rozcieramy.
5. Następnie przy użyciu cienia nr 10 zaznaczamy załamanie powieki. Całość blendujemy.
6. Na dolną powiekę zaczynając od zewnętrznego kącika nakładamy cień nr 12, na środek powieki cień nr 11, a wewnętrzny kącik zaznaczamy cieniem nr 8. 
7. Na górnej powiece malujemy czarną kreskę, dolną linię wodną zaznaczamy czarną kredką. Rzęsy tuszujemy i jeżeli mamy ochotę doklejamy sztuczne:)




Przekroczyliśmy już liczbę 100 obserwatorów. Z tej okazji przygotowuje dla Was rozdanie. Bądźcie cierpliwi. Zapraszam Was do polubienia mojej strony na Facebook'u aby być na bierząco ze wszystkim co dzieje się na blogu - FACEBOOK - tam na bieżąco pojawiają się wszystkie nowe posty i jeszcze więcej:)

I jak Wam się podoba taka propozycja? Mieliście do czynienia z tą paletką? Lubicie takie kolorowe makijaże? 

Pozdrawiam:)





67 komentarzy:

  1. Ale Ci ładnie w tym makijażu. Kolory piękne, ale nie wiem czy bym się na nie odważyła. Pewnie do jakiejś sesji to tak, ale zarówno na imprezy jak i na co dzień wolę coś delikatniejszego :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż prezentuje się naprawdę ładnie :) Choć zwykle aż tak nie szaleję z kolorami, w tym przypadku podoba mi się połączenie tylu kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, paletka całkowicie nie w moim stylu ale cienie widać, że świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stworzyłaś bardzo ładny makijaż :) sama paletka prezentuje się rewelacyjnie. Dawno nie widziałam tak dobrze napigmentowanych cieni. I super, że udało Ci się ją upolować w tak niskiej cenie :)
    pozdrawiam
    i dodaję do obserwowanych :) z przyjemnością będę zaglądać częściej :)
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) Ja na co dzień maluję się w stonowanych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jestem pod wrażeniem. Zawsze tak intensywne kolory mnie odrzucają. Fajnie, ze dodalas zdjecie. Wygląda pięknie! Ja bym tak tego nie potrafiła zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny make up. Miałam ze Sleeka podobną paletę ale sprzedałam ją bo zbyt rzadko ją używałam ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale "szalone" kolorki w tej palecie :D
    Świetny makijaż, bardzo Ci w nim do twarzy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Sama nigdzie bym się nie odważyła wyjść w takim makijażu, ale ogólnie raczej nie maluję oczu. Ale u Ciebie bardzo mi się podoba takie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, kiedyś dojdę do Twojego poziomu! Świetny makijaż i super kolory. Ostatnio zastanawiam się również nad zakupem paletki Sleek, ale widzę, że trafiłaś na niezłą okazję, może też pobuszuję na allegro ;) Dodaję również do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! piękny i precyzyjny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) sama nie odważyłabym się na takie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż ;) Kolorki na palecie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ fantastycznie wyszło!!! Masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię patrzeć na takie makijaże, bo są po prostu piękne. Natomiast na swoim oku takich bym nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ta paletka jest śliczna! Ma bardzo wyraziste i mocno napigmentowane kolory! Super :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletki nie znam ale kolorki ma piękne . Cudowny makijaż zrobiłaś , zazdroszczę umiejętności. Jak zrobiłaś takie równe swatche?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) swatche zrobiłam przy pomocy taśmy klejącej jednak jest to dość czasochłonne... ale za to efekt bardzo zadowalający :-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  18. Twoje makijaże zawsze mnie zachwycają <3 Paletka jest zdecydowanie przeeeeepiękna, idealna na wszelkie imprezy. Blog super wygląda z tym szablonem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz niesamowicie w takim makijażu - jest cudowny! <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie korzystam z takich odcieni, ale na Tobie makijaż wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny tęczowy makijaż, chętnie będę tu zaglądać. Także uwielbiam malować! Również obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. ALE SUPER MAKIJAŻ OKA WYKONANY! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna paletka, widzę że dobrze napigmentowana ;) Używam takich kolorów bardziej na wiosnę/w lecie ale i tak mi się podobają.
    Twój makijaż jest bardzo ładny, uwielbiam kolorowe makijaże. Oprócz masz talent do malowania się :D Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. jest na prawdę duży wybór kolorów, jednakże najbardziej lubię odcieni beżu i brązu :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku jakie piękne kolory <3 uwielbiam cienie z tak dobrą pigmentacją

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, kolorowy makijaż:) ta paletka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękna papużka Ci wyszła ;) Ja aż tak odważna nie jestem, ale wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale podsumowane:D Miała być właśnie papużka:) Pozdrawiam <3

      Usuń
  28. Kolory i makijaż piękny, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyszedł. Fajna paletka. Pozdrawiam i obserwuję! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Tej paletki nie kojarzę, ale kolory prezentują się obłędnie. Makijaż, który zaprezentowałaś na zdjęciach jest przepiękny i bardzo fajnie, że zaznaczyłaś gdzie, jakich barw użyłaś :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie nie kolory!
    szczególnie numer 8 i 9 :)

    strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jakie intensywne kolory. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny makijaż :) Ja w życiu bym nie potrafiła się tak umalować, więc jestem pod wrażeniem :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż i jego nosicielka :* Super kolorki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Robienie makijazu nie jest moja mocna strona tym bardziej doceniam go u innych,ten podoba mi sie bardzo.
    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. fenomenalny makijaż, niczym "pawie oko"

    OdpowiedzUsuń
  37. Co tam te kolory, jaki piękny makijaż wyczarowałaś! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz i ślicznie wyszedł ci makijaż ale np u mnie kolorystycznie paletka odpada bo ja przykleiłam się do nudziaków :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz :D Ja bym sobie pewnie machnęła tymi kolorami matrioszkę a nie karnawał:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny, kolorowy makijaż :) sama czasem też tak lubię zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. makijaż i post na pewno kosztowały sporo pracy, super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... chyba był to najbardziej czsochłonny post jaki opublikowałam:) Dziękuję:)

      Usuń
  42. Ale super paleta! Fiolet jest mega!!!! Przepiękny makijaż! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nie umiem się malowac cieniami ale Tobie to wychodzi perfekcyjnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, wow i jeszcze raz wow!
    Nigdy bym nie pomyślała, że taką paletą można zrobić dosłownie cały makijaż oka. Nigdy nie używałam tego typu rozwiązań, by wszystkie nałożyć na jeden raz a tu się okazuje, że nie wygląda to źle, a wręcz przeciwnie. Zazwyczaj z paletek wybieramy kilka, a gdy je złączymy wszystkie może wyjść naprawdę coś niesamowitego.
    Ukłony za to.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham improwizować z cieniami <3 pięknie ci w tym makijażu

    zapraszam do mnie http://otwarcienaswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Odważne kolory, sama bym się na takie nie zdecydowała, ale przyznam ze Ty wyglądasz w nich bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, będzie ni miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna ta paletka i taki makijaż bardzo ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna kolorowa paletka :) Ja się nie mogę odważyć na zakup takiej gdyż się boję, że będzie leżała i jej nie użyję :) Ale makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Makijaż wygląda fajnie, jednak ja nie jestem chyba na tyle odważna na takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne kolorki :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne połączenie 🙊💕

    Zapraszam do siebie
    ciapsonek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świene kolory i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM