piątek, 20 stycznia 2017

Jak wprowadzić kolor do codziennego makijażu

Hej:) Ostatni post makijażowy chyba przypadł Wam do gustu:) Dziękuję za bardzo miłe słowa <3 Cieszy mnie to bardzo:D Jesteście Moją motywacją do dalszej nauki! Jednak, niektórzy z Was pisali, że takie kolory nie są dla nich. Dlatego przygotowałam dla Was propozycje makijażu z kolorowym akcentem na dolnej powiece.
Jesteście ciekawi? Jeżeli tak zapraszam dalej:)

Ostatni makijaż był dość "szalony". Dla jasności - sama na co dzień też bym się tak nie pomalowała:) Była to tylko zabawa, która miała na celu pokazanie Wam, że w makijażu można połączyć naprawdę szalone kolory i może to wyglądać całkiem OK:)
Dodatkowo mamy KARNAWAŁ!! To czas, w którym można poszaleć nie tylko w strojach ale i w makijażach:)
Dla tych, którzy lubią makijaż i kolory przygotwałam propozycje z kolorowym akcentem na dolnej powiece:) 

Nie mam ostatnio za dużo czasu, dlatego makijaż powstał na szybko, mimo to mam nadzieję, że Wam się spodoba i może zainspiruje kogoś do wykonania czegoś podobnego:)

Będziecie potrzebować:

- cielisty cień lub puder do zaznaczenia łuku brwiowego
-brązowy cień lub brązer do zaznaczenia całej powieki ruchomej i załamania powieki
-kolorwy cień - u mnie jest to cień zielony i złoty
- czarną kredkę lub eyeliner do namalowania kreski i zaznaczenia lini wodnej

Paletkę ze zdjęcia opisywałam Wam w tym poście MUR ICONIC 1:) Jeżeli chcecie przyjrzeć jej się z bliska to odsyłam Was do tamtego posta.



Wykonanie:


1. Pod łuk brwiowy nakładamy cielisty cień.
2. Całą powiekę ruchomą zaznaczamy brązowym cieniem lub brązerem, czynność powtarzamy aż kolor będzie intensywny i efekt będzie Was zadawalał.
3. Linię wodną zaznaczamy czarną kredką, kredkę lekko rozcieramy.
4. Powiekę dolną zaznaczamy zielonym cieniem, ja dla urozmaicenia w wewnętrzny kącik nałożyłam złoty cień.
5. Czarną kredkę na lini wodnej pokrywamy kolorowym cieniem - u mnie był to zielony.
 6. Na gónej powiece rysujemy czarną kreskę.
7. Rzęsy tuszujemy i opcjonalnie doklejamy stuczne. 

Na zdjęciu piękne rzęsy od Katosu :)


I tak oto prezentuje się efekt końcowy:)




Kochani mamy karnawał więc bawmy się! :) Pędzle w dłoń i do dzieła:)

Aby być na bieżąco zachęcam Was do polubienia mojej strony na FACEBOOK 'u.

I jak Wam się podoba taka wersja makijażu z kolorową dolną powieką? Lubicie takie rozwiązania?
Pozdrawiam:)


55 komentarzy:

  1. piękny makijaż :) ta zieleń na dolnej powiece super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Ja się zawsze boję wprowadzić jakiś kolor... Boję się, że coś nie wyjdzie albo, że będę wyglądała strasznie :D Jednak widzę, że można to zrobić w delikatny sposób ale za to jaki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę piękny makijaż !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Ostatnio właśnie zaczęłam eksperymentować z kolorami, a w szczególności jednym - różem. Sądzę, że na dolnej powiedzie kolorki wyglądają super, subtelnie, a zarazem interesująco :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to wygląda przepięknie, ale mi nie pasuje w mocnym makijażu oczu, nawet w pomalowanych dolnych rzęsach xd masz talent do makijazu, wyglada to cudownie :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ;) Chciałabym umieć się tak malować, ale niestety nigdy mi to nie wychodzi. Już mi nawet szkoda pieniędzy na paletki, bo wiem jak to się skończy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt, chyba się zmotywuję i coś stworzę i wrzucę na bloga, bo już tak dawno nie dodawałam żadnych make-upów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny akcent, nie taki nachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam makijaże z kolorową dolna powieką, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no ciekawa propozycja makijażu ;-) aż przypomniały mi się czasy studiów ;-) wtedy okazji do zabawy cieniami było mnóstwo :-) Nawet miałam całą paletę "odważnych cieni".

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka palet kolorowych cieni i czasem zdarzaja się okazje że uda mi się je użyć, jednak na co dzień wolę bardziej naturalne kolorki :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, pięknie! :) pisałam to juz w komentarzu pod innym postem, ale nie serem pewna czy sie dodał, wiec powiem to jeszcze raz - masz idealne brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Od lat sama dbam o ich kształt :) ciesze się, że się podobają:-) pozdrawiam<3

      Usuń
  13. Świetnie wygląda ten kolor na dolnej powiece!:) Ja ostatnio ciągle sięgam po beże i brązy, ale postaram się wprowadzić trochę kolorowego akcentu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś odmiana :-) proponuje poeksperymentować z różnymi kolorami! Naprawdę warto :-)

      Usuń
  14. jestem pod wrażeniem :) wypróbuję ten makijaż na sobie :)

    ps. zdradzisz jak robisz takie piekne zdjęcia oczu ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj! Proszę o zdjęcia albo post z makijażem :-) Hmmm.... ciężko powiedzieć jak robie takie zdjęcia. Staje przed oknem, biorę aparat i pstrykam:-) na chwilę obecną nie dorobiłam się jeszcze ani porządnego aparatu ani lampy do zdjęć:-( po prostu robie MNÓSTWO zdjęć i wybieram najlepsze :-) metoda prób i błędów :-) pozdrawiam! :-*

      Usuń
  15. Przepięknie :) też czasami dodaję do makijażu taki jeden kolorowy akcent - najczęściej jednak w postaci kreski na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w najbliższym czasie zamiar wykonać dla Was taki makijaż z kolorową kreską :-) pozdrawiam!

      Usuń
  16. ja w sumie od niedawna zaczęłam używać kolorowych cieni, bo nie mogłam się wyrwać z klątwy neutralnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ten makijaż jest wprost hipnotyzujący! Bardzo mi się podoba - nie sądziłam że taka kolorowa kreska na dolnej powiece może wyglądać tak atrakcyjnie :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami mały detal, wiele daje. Świetny makijaż ;*
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt końcowy jest cudowny! :) Ja w ogóle nie maluję się cieniami ale chyba zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mówiłam to już kiedyś - uwielbiam twoje makijaże oka! Masz świetne wyczucie jeżeli chodzi o nakładanie i mieszanie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten makijaż :) sama też lubię czasem coś dodać akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna propozycja makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt końcowy rewelacja :) Bardzo lubię dodawać trochę koloru do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to wygląda :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent do łączenia kolorów i do wykonywania makijażu, ja nie zabrałam bym się za takie połączenia. Tez pisałam ostatnio u Ciebie, zepoprzedni makijaż jaki zaprezentowalas to raczej nie dla mnie. Nie jestem fanką kolorowych kredek do oczu, ale te Twoje pomysły naprawdę mnie urzekają, aż się dziwie ale podoba mi się to!
    Pozdrawiam i gratuluje takiego efektu pod ostatnim wpisem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też jeśli chcę dodać koloru makijażowi to wprowadzem kolorową kreskę na dolnej lub górnej powiece :) Ładny makijaż . Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, oryginalny makijaż. Uwielbiam taki turkusowy kolor, wypróbuję na sobie Twój pomysł! A paletka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż , idealny na karnawałową zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  29. mimo że jestem miłośnikiem nadziaków to może przełamie się na jakiś kolorek i zrobię sobie taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Delikatny, ale bardzo efektowny makijaż :)
    P.S. Masz piękny kolor tęczówki :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż na dolnej powiece - piękny ♥ Niestety mi taki makijaż nie pasuje :)
    Miłej niedzieli :):*♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny makijaż :) sama jednak czuję się bardzo niepewnie w takiej kolorystyce i zawsze stawiam na bezpieczne odcienie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny makijaż, masz bardzo ładną paletę z cieniami :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne połączenie, zresztą jak cały makijaż :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniale się to komponuje! Chętnie spróbuję takiego połączenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda perfekcyjnie! Kolory cudowne!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki piękny makijaż oka <3 Ten morski świetnie współgra z Twoją tęczówką, która jest równie barwna jak ta paleta <3 WOW! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie ! Kolorowo ale ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mój kolor oka raczej by się z nim gryzł, ale u Ciebie wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM