czwartek, 8 grudnia 2016

Makeup Revolution ICONIC 1

Hej:) 

O paletkach Makeup Revolution od dawna jest głośno. Jak każdemu wiadomo palety z wersji ICONIC są bardzo mocno inspirowane paletami Naked. Oryginału nie mam ale czytając wiele opini w internecie stwierdzam, że ICONIC 1 z MUR jest do niej łudząco podobny, więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać:-P



Sama paletka jest dość spora. Cienie zamknięte są w plastikowym opakowaniu, które niestety nie posiada lusterka. W opakowaniu znajdziemy rónież aplikator "pacynkę", której ja osobiście nie używam. Cienie znajdują się w prostokątnych opakowaniach. Co do ich pigmentacji powiem krótko... JEST GENIALNA!!! <3<3 

Wszystkie cienie bardzo ładnie ze sobą współgrają, świetnie się blendują i co najważniejsze nie tworzą efektu "pandy" pod okiem:D tzn. nie osypują się:)

Co do ceny uważam, że jest wyjątkowo NISKA - około 20 zł za cudownie napigmentowaną paletkę! Można by powiedzieć, że cena tutaj jest wręcz za niska w porównaniu do jakości! Dlatego mogę Wam z całego serca polecić tą paletkę <3

 Kolory 


1 - to delikatny, jasny, satynowy róż
2 - kolor różowy z metalicznym wykończeniem
3 - to matowy brąz, idealny do podkreślenia załamania powieki
4 - kolor brązowy o mealicznym wykończeniu
5 - kolor podobny do 3 ale nieco ciemniejszy, ma matowe wykończenie
6 - to piękny złoty kolor o metalicznym wykończeniu
7 - kolor złota trochę ciemniejszy od poprzedniego, bardzo dobrze napigmentowany
8 - brązowy cień o satynowym wykończeniu
9 - kolor brudnego różu wymieszany z brązem, satynowe wykończenie
10 - brąz przełamany złotem, satynowe wykończenie
11 - bardzo intensywny kolor grafitu (prawie czarny) o metalicznym wykończeniu,
12 - to również grafit, ale ma satynowe wykończenie





Podsumowując

Paleta jest świetna. Piękne kolory, któe nadają się zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Każdy znadzie tutaj coś dla siebie:) Cena w porównaniu do jakości jest naprawdę niska. Serdecznie polecam:)
Niedługo pokaże Wam paletkę MUR ICONIC 3 :)

A Wy miałyście do czynienia z tą lub inną paletką MUR? Co o nich sądzicie? Jak podobają Wam się kolory? Podzielcie się swoją opinią :)

Pozdrawiam:)


60 komentarzy:

  1. Mam iconic 3 i jest cudowna! Poluje jednak na paletke Urban Decay, ale potrzebuje zgromadzić pieniądze.

    Pozdrawiam,
    Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, oryginał to oryginał<3 ale to dobra i tania alternatywa:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. UWIELBIAM JA❤️❤️❤️
    Wpadnij do mnie!
    Martynablogerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te paletki :)
    Pytałaś o wzajemną obserwacje, jasne. zacznij i daj znac u mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paletka, obserwuję i powodzenia życzę początkującej blogerce:)
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. adoro la palette , amo questi colori

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Iconinc 3 i lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czekam aż listonosz zapuka do moich drzwi z tą paletką:)

      Usuń
  7. MUR jest świetny.
    Jesli miałabym Ci coś poradzić - wstawiaj większe zdjęcia :) To podniesie wartość Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię palety tej firmy :) Są świetne :) No i ta pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta firma ma super paletki! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paletka *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka paletek tej firmy i oceniam je bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałabym co zrobić z taką ilością cieni do powiek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znalazłąbyś dla nich szybciutko jakieś zastosowanie:)

      Usuń
  13. Kieedyś uwielbiałam mur, niestety uczulają mnie ich palety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj:( współczuję, ja mam takie szczęście, że nigdy nic jeszcze mnie nie uczuliło. Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Dobrze że poruszylas ten temat. Dzisiaj byłam w drogerii i nie mogłam się zdecydować jaką paletkę wybrać i w końcu wyszłam bez niczego. I Dobrze! Bo teraz wiem, po co wrócić!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj szybciutko! Zapraszam niedługo na recenzję ICONIC 3:)

      Usuń
  15. Nie miałam przyjemności poznać żadnej z tych palet, ale wiele marek zainspirowało się droższymi oryginałami i wypuściło pod swoim szyldem podobne palety, mam bardzo zbliżoną, o ile nie identyczną, kolorystycznie paletę z W7 i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy nic z W7, ale pewnie też są bardzo ciekawe:)

      Usuń
  16. Jeszcze nie miałam żadnej z tych paletek MUR, ale planuję zakup którejś za jakiś czas;) Wybór kolorystyczny jest świetny, a jeszcze dobra pigmentacja i całkiem dobra jakość sprawiają, że też nie będę przepłacać za droższą;)
    I obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych palet :) Ale kolorki są naprawdę ładne :) i jeszcze ta pigmentacja :) Obserwuję :*:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się kolorki. Są świetne. Tej paletki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio jestem na etapie poszukiwań dobrej i w miarę taniej paletki :) I może się na nią skuszę.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja oststnio jakoś nie uzywam palet a wybieram pojedyncze cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne ma kolorki, podoba mi się! :) Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne cienie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome product, beautiful colours! Thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo świetne cienie pierwszy raz się z nimi spotykam, myślę, że warto przyjrzeć się im bliżej. Dobrze napigmentowane, ciekawa kolorystyka i cena przystępna.
    https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/11/poczworne-cienie-do-powiek-avon-true.html
    https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/12/lancome-zestaw-kosmetykow-do-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna paletka, przepiękne kolory! :)
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kolorki :) Bardzo chętnie zainwestuję w taką paletkę :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przypasowałyby mi te kolory, świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są świetne!:) warto zaopatrzyć się w taki Moim zdaniem uniwersalny zestaw!:)

      Usuń
  30. Nie miałam jeszcze styczności z tą paletką ;) ale podoba mi sie twoja recenzja :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletki MUR są super, moją ulubioną jest Flawless Matte <3
    P. S. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award, zapraszamy na naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tej matowej ale powoli powiększam swoją kolekcję:) więc kto wie, może wypróbuję:)

      Usuń
  32. Chyba muszę sobie zakupić tą paletkę bo takich kolorów nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM