wtorek, 13 grudnia 2016

Nominacja do LBA

Hej:) 

Bardzo dziękuję Rose's za nominacje do LBA. 
Kawka zrobiona więc zasiadam i nadrabiam zaległości :)






ROSE wymyśliła naprawdę ciekawe pytania:) Jeszcze raz dziękuję:) Nigdy nie słyszałam o tym wyzwaniu i pewnie niektróe z Was też nie mają pojęcia o co chodzi. Tak więc oto zasady:

"Zadanie polega na odpowiedzi na 11 pytań wymyślonych przez osobę która nominowała Waszego bloga. Następnie należy nominować kolejne 11 blogów, poinformować je o tym i zadać swoje 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował a także takiego, który ma więcej niż 200 obsrewatorów."


A teraz pytania od ROSE

1. Dlaczego akurat wybrałaś taką nazwę dla swojego bloga? 
Na blogu chciałam poruszać wiele rzeczy związanych z tym co jest dla mnie "piękne":) z racji iż każdy ma swoje "ideały" piękna stąd taka nazwa. Nie zawsze to co podoba się mi będzie podobało się Wam:) Dlatego "Piękno po mojemu" przedstawia moje spostrzeżenia na tematy poruszane na tym blogu :)

2. Czy uważasz, że prowadzenie bloga zmieniło coś w twoim życiu?
Dzięki prowadzeniu bloga (chodź to dopiero moje początki) lepiej potrafię zorganizować sobie czas, ponieważ chce mieć codziennie chwilę na "śledzenie" postów i poznawanie Waszych opini na różne temasty:)

3. Co myślisz o zarabianiu na blogu?
Wiem, że ludzie potrafią zarabiać na swoich blogach spore pieniądze. Ja jednak nie w takim celu założyłam tego bloga, jednak jeżeli zarobki idą w parze z pasją tworzenia uważam, że to super nagroda za Nasz czas i zaangażowanie:)

4. Postów o jakiej tematyce jest na twoim blogu najwięcej?
Hmm... narazie wszystkiego po trochę:-P

5. Co sądzisz o kupowaniu przeróżnych gadżetów na chińskich stronach typu Alieexpress?
Nigdy nie zamawiałam nic na chińskich stronach chociaż od dawna mam taki zamiar. Moim zdaniem nie ma nic złego w kupowaniu gadżetów z takich stron, tym bardziej, że często możemy kupić to samo u Nas za o wiele większą cenę ;/

6. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie mogłabyś się obejść?
Kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie funkcjonowania to cień/pomada/pisak do brwi!

7. Ile razy dziennie sprawdzasz swojego bloga?
Yyyy... sporo:-P z racji iż mam internet w telefonie i często podróżuję komiunikacją miejską (pozdrawiam wszystkich, którzy wiedzą co to są miejskie korki) to nawet kilkanaście razy dziennie:):-P

8. Czy zawsze odpowiadasz na wszystkie komentarze?
Staram się to robić, chociaż przyznam, że komentarze typu : "Fajny post i link to bloga" trochę mnie irytują ;/ i nie zawsze na nie odpisuje. Sama staram sie czytać całe posty i jeżeli zdecyduje się na pozostawienie u kogoś komentarza raczej jest to więcej niż jedno słowo.

9. Jakie blogi czytasz najchętniej?
Blogi modowe i makijażowe:) lubię gdy na czyimś blogu mogę się zainspirować:) lubie także blogi kulinarne oraz takie o "życiu codziennym".

10. Czy jest coś, czego w prowadzeniu bloga nie lubisz? Coś, co cię czasem zniechęca, bądź irytuje.
Edycja postów z racji iż nie do końca jeszcze ogarniam wszystkie funkcje jakie są tu dostępne :-P

11. Czym dla ciebie jest twój blog?
Odskocznią od codzienności. Jest to miejsce gdzie dzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami, tym co mnie cieszy, co lubię robić w wolnych chwilach. Tak jak mogłam gdzieś przeczytać "internet daje nam trochę anonimowości", dlatego pewnie chętniej dzielimy się tutaj swoją pasją:) 

A oto moje pytania do następujących blogów:


1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać swojego bloga?
2. Co sprawia Ci największe trudności w pisaniu postów?
3. Wymieś 3 kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie codziennego funkcjonowania.
4. Wolisz psy czy koty?
5. Twoje ulubione danie to...
6. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga? To przypadek czy przemyślany wybór?
7. Moje ulubione słodycze to...
8. Wolisz lato czy zimę? Dlaczego? :)
9. Na co dzień wolisz "szpilki" czy "trampki"?
10. Relaks przed telewizorem czy aktywnośc fizyczna?
11. Odpowiedz na pytanie: Blogowanie jest dla mnie...

Zapraszam i zachęcam do odpowiedzi na pytania każdego - oczywiście tylko wtedy jeśli macie na to ochotę:) 

Jeżeli to zrobicie to koniecznie dajcie mi o tym znać pod tym postem:) Pozdrawiam:)






42 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w zabawie!
    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału w takich cudach, bo po prostu nie dałabym rady, ale mogę odpowiedzieć w komentarzu :)


    1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać swojego bloga?
    Miałam kilka blogów, miałam przerwę od blogowania, z grafiką nie miałam inspiracji więc stwierdziłam, że czas na zmiany.
    2. Co sprawia Ci największe trudności w pisaniu postów?
    Jak coś ująć, przetłumaczyć - każdy post piszę po angielsku i niestety odczuwam problem pisząc po polsku, bo nawet w pracy mieszkam języki więc sprawdzanie gramatyki, synonimów itd zajmuje sporo czasu.
    3. Wymieś 3 kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie codziennego funkcjonowania.
    - Korres Wild Rose Oil
    - krem do twarzy Klairs Rich Moist
    - cushion April skin
    4. Wolisz psy czy koty?
    Króliki! Kocham zwierzęta więc czy kot czy pies - o ile się nie ślini, to samo z dziećmi, jak się nie ślinią to są ok.
    5. Twoje ulubione danie to...
    chyba nie mam ulubieńca, moja dieta w ciągu ostatnich 3 lat mocno się zmieniła, chociaż bardzo chętnie sięgam po ryby np. gravlax, halibut, itd
    6. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga? To przypadek czy przemyślany wybór?
    Od utworu la dispute i od tego co robię w życiu.
    7. Moje ulubione słodycze to...
    kocham irysy, daim, toblerone, kocham różne kajmaki itd, co słodkie to zjem, gorzej że żołądek już nie ten sam.
    8. Wolisz lato czy zimę? Dlaczego? :) zimę, mam uczulenie na słońce więc lato to dla mnie piekło
    9. Na co dzień wolisz "szpilki" czy "trampki"?
    Ani jedno, ani drugie - jako perkusista potrzebuje dobrych i ciężkich butów.
    10. Relaks przed telewizorem czy aktywnośc fizyczna?
    Komputer all the way! Aktywność fizyczna w moim wykonaniu to spanie.
    11. Odpowiedz na pytanie: Blogowanie jest dla mnie...
    formą zajmowania swojego czasu i próbą pokazania wszystkim, że jednak coś potrafię zrobić dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja chyba sprawdzam swojego bloga z pięć razy dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również strasznie irytują tego typu komentarze. Albo omijam albo odpowiadam w stylu "a jakże ciekawy komentarz" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) To zawsze miłe być wyróżnionym. Też lubię blogi makijażowe ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miło być wyróżnionym:) Dla mnie to dużo:) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Super pytania! Dzięki! Na dniach przygotuję post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiadomość o przygotowanym poście! Pozdrawiam!:)

      Usuń
  7. Miło było dowiedzieć się czegoś więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja postaram się wziąć udział i odpowiedzieć ale nie obiecuję bo ostatnio krucho z czasem u mnie kochana :) Ale dziękuję za nominację!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) u mnie też krucho z czasem dlatego w wolnych chwilach nadrabiam zaległości, pozdrawiam:)

      Usuń
  9. JA sma chyba zrobię taki post :)
    Obserwuję świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zrobiłam swoje pierwsza zakupy na Aliexpress, a też zawsze chciałam, ale ciężko mi było się zmotywować. Teraz czekam na paczki. :) Świetne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... w końcu trzeba się za to zabrać!:) Pozdrawiam!:)

      Usuń
  11. dziękuję za nominację :-)w wolnej chwili postaram się odpowiedzieć na pytania:-) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się dowiedzieć czegoś o autorce bloga ;) Lubię takie wpisy ;) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. "Fajny post i link do bloga" te komentarze też mnie irytują dlatego zaczęłam je omijać szerokim łukiem i często lądują w spamie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za nominację, zapraszam na mojego bloga ;)
    https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/12/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojego bloga też sprawdzam w każdej wolnej chwili. ;))

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju ja na blogu jestem cały czas haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję ;)https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu zobaczyć co tam mają ciekawego na tym Alieexpress bo coraz częściej o nim słyszę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koniecznie! Ja też w końcu muszę coś tam zamówić bo tylko przeglądam strony i zapełniam koszyk i tak w kółko;-P

      Usuń
  19. Gratuluje nominacji :D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, już opcja jest dostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci dziękuję za nominację, bardzo mi miło;) I jeśli nie masz nic przeciwko, też odp. w komentarzu:)
    1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać swojego bloga? O założeniu bloga myślałam sporo wcześniej i głównym powodem było to, by mieć coś tylko swojego, takie miejsce by pisać o czym mam ochotę i móc poznać wirtualnie ciekawych i fajnych ludzi:)
    2. Co sprawia Ci największe trudności w pisaniu postów? Na początku jakoś nie mogłam się odnaleźć w najróżniejszych opcjach na bloggerze by coś zmienić czy ustawić, bo informatyczne sprawy nie są moją mocną stroną. Również zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale staram się, by było coraz lepiej.
    3. Wymieś 3 kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie codziennego funkcjonowania. Po 1 to żel do twarzy, po 2 olejek/balsam do ciała a po 3 podkład;)
    4. Wolisz psy czy koty? Oprócz węży lubię chyba wszystkie zwierzęta, ale z tego duetu wybieram koty;) Mam ich w domu aż 4;)
    5. Twoje ulubione danie to... pierogi ruskie i barszczyk z uszkami;)
    6. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga? To przypadek czy przemyślany wybór? Trochę przypadku i trochę mojego wyboru, bo chciałam by w nazwie było coś z mojego imienia. Beauty from Madeline - Madeline właśnie od mojego imienia a że blog porusza różne sprawy związane z urodą i pielęgnacją, więc stąd ten 1 człon;)
    7. Moje ulubione słodycze to... ciastka kakaowe Belvita z płatkami owsianymi i cukierki Trufle;)
    8. Wolisz lato czy zimę? Dlaczego? W sumie każda pora roku ma jakąś magię w sobie, ale chyba lato lubię bardziej. Jest ciepło, jest czas urlopu i można poleżeć sobie na leżaku z książką na kolanach.
    9. Na co dzień wolisz "szpilki" czy "trampki"? Szpilki zakładam tylko wtedy, kiedy okazja tego wymaga, na co dzień wole coś wygodnego:)
    10. Relaks przed telewizorem czy aktywność fizyczna? Bardzo różnie, czasem relaks przy jakimś fajnym serialu czy filmie, a czasem lubię pojeździć na rowerze czy jakiś spacer;)
    11. Odpowiedz na pytanie: Blogowanie jest dla mnie... czasem tylko dla siebie. To taki mój relaks na koniec dnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, blog bardzo organizuje czas. Wiem coś o tym od 4 lat. ;-)
    Powodzenia w blogowaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) ale zaczynam bardzo lubić tą organizacje :-)

      Usuń
  23. dziękuję za nominację :-)w wolnej chwili postaram się odpowiedzieć na pytania:-) miłego dnia!

    vintage linens pillowc
    decorative soft pillow shams
    sofa cushion cover

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM