sobota, 17 grudnia 2016

Zagubiona paczka

Hej:) Jeszcze tydzień i Wigilia! Nie mogę w to uwierzyć!:) Najlepszy dzień w roku :) <3<3<3
U mnie choinka już ubrana:)
Tak wiem, że to za wcześnie ale od 4 lat - ze względu na studia i brak miejsca :( nie miałam choinki! To było straszne! :( I w tym roku postanowiłam, że obowiązkowo musi być:D
A wracając do tematu jakiś czas temu zamówiłam kilka paczek, niestety jak to bywa przed świętami kurierzy są nimi przeładowani i tak oto moja paczucha od tygodnia krążyła po pięknym Wrocławiu nie mogąc trafić w moje ręcę :(  aż do dzisiaj!
Właśnie przed chwilą odebrałam ją od kuriera:D W końcu:D
Szybko pokaże Wam jej zawartość, a wolnej chwili przyjrzymy się jej z bliska:)

Tak prezentuje się cała zawartość. W paczce przeważają rzęski, już nie mogę się doczkać aż je przetestuje:)

Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do oglądania:)
PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale po pierwsze światło mi nie sprzyja a po drugie zbieram na nowy aparat:)







A teraz po kolei...
Ten i kolejny model zamówiłam z myślą o codziennych makijażach:) Od niedawna bardzo lubię je doklejać na codzień, oczywiście jeżeli mam na to czas. Zapewniam Was, że odpowiednio przyklejone wyglądaja naprawdę naturalnie:)
 Nr 318 to Moje ukochane połówki:D 

A tu dla porównanie 2 modele obok siebie:)



Kolejne to znacznie bardziej "efektowne" rzęsy, które zakupiłam z myślą o nadchodzących świętach i Sylwestrze:) Rzęsy Studio Effects to nowość firmy Ardell. Mam nadzieję, że ładnie sprawdzą się na moim oku.

Rzęsy Demi Wispies to jedne z bardziej popularnych modeli tej firmy:) Pewnie wiele z Was miało okazje je nosić:)

A tutaj porównanie dwóch modeli. Jak widać rzęsy Studio Effects są znacznie gęstsze i dłuższe niż model Demi Wispies.




Oczywiście w zestawie nie mogło zabraknąć kleju do rzęs. Postawiłam tym razem na klej DUO. Nie miałam go jeszcze, wcześniej używałam kleju Ardell i sprawdzał się u mnie ŚWIETNIE. Mam nadzieję, że ten ró2nież spiszę się na medal!


No i jak to u mnie bywa musiałam zakupić paletkę cieni:D Pisałam Wam w ostatnim poście makijażowym, MUR ICONIC 1 że niedługo recenzja paletki MUR ICONIC 3. Poczekam tylko na lepsze światło i biorę się do roboty:)
Na samym końcu dodałam do przesyłki radełko do paznokci oraz przyrząd do usuwania "wągrów". Nie wiem jak się sprawdzą, ponieważ nigdy nie miałam nic podobnego. Dam Wam na pewno znać:)
No i oczywiście pilniczki do paznokci - kosztowały aż 1 zł za sztukę :D i niezastąpiony płyn do płukania jamy ustnej LISTERINE. Nie ma chyba wersji płynu z tej firmy, którego nie lubię stosować:)

I jak Wam podobają się moje zakupy? Miałyście, któryś z tych produktów? Jeżeli tak koniecznie podzielcie się swoją opinią:) 

Pozdrawiam świątecznie:) 


35 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się sztuczne rzęsy, ale ja niestety nie potrafię ich równo przykleić :(
    Jestem ciekawa tego przyrządu do usuwania wągrów - mam ich całą masę i jeśli u Ciebie się sprawdzi, bardzo chętnie go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam czasami problem z ich równym przyklejeniem ale trening czyni mistrza! Na pewno dam znać jak się sprawdza ten przyrząd! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Sztuczne rzęsy dodają uroku :) Ja jednak sama jeszcze się nie odważyłam by sama sobie przyklejać :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczuszka, morze rzęs tu widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do morza niestety jeszcze daleko ale staw juz jest:-P :)

      Usuń
  4. mnie na szczęście natura obdarzyła dłuuugimi rzęsami. Bardzo często ludzie mylą je z sztucznymi haha :D
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Ja mam, krótkie i proste:-/ na pewno zajrzę :-)

      Usuń
  5. Tę paletkę bardzo lubię. Sztucznych rzęs mam pełno, ale nigdy żadnych nie przykleiłam... Boję się, że klej mnie uczuli, mimo, że kupiłam specjalny dla alergików...
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero będą ja testować ale kolory są cudne:-) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Super zakupy kochana, ciekawa jestem tych rzęsek są śliczne <3 Płyn listerine też jest u mnie niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wyjdą mi zdjęcia to wrzucę jakie efekty dają poszczególne modele:-)

      Usuń
  7. Fajna paczka i dobrze, że w końcu dotarła! :-)

    Za tydzień?! Jak to?! Czas leci tak strasznie szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety leci zdecydowanie za szybko :-( ale trzeba się cieszyć tu i teraz :-) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Tak to jest w okresie przedświątecznym z kurierami. ;) Człowiek już sam się gubi, gdzie i co zamówił ;)Rzęski wyglądają ślicznie, niestety nie umiem ich aplikować. Ostatni raz miałam doczepiane na moim ślubie, muszę przyznać,że byłam bardzo zadowolona z efektu. Również używam płynu Listerine- nie ma lepszego;) Bardzo ładne odcienie cieni ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest z tymi przesyłkami. W pewnym momencie rzeczywiście się polubiłam:-) ale na szczęście haos został ogarnięty:)

      Usuń
  9. Sztuczne rzęsy nie są dla mnie, ja nawet swoje rzadko maluję :) Fakt, że teraz długo czeka się na przesyłkę, co mnie stresuje, bo czekam na prezenty dla najbliższych. Obserwuję i zapraszam do mnie https://sajjida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dojdą na czas:-) pozdrawiam! I na pewno zajrzę; -)

      Usuń
  10. super, że w końcu trafiła w Twoje łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna paletka, ostatnio bardzo lubię takie odcienie beżów, brązów i złota;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te paletki :) Ja czekam teraz na kilka paczek i modlę się, żeby dotarły przed świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam także sztuczne rzęsy ale jeszcze nie potrafię je dobrze zakładać.

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się cienie z tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzęski ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow super rzęski ciekawe jak się sprawdzą <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie próbowałam z doklejanymi rzęsami. Coś czuję, że to będzie mój cel noworoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że w końcu się znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tylko ten klej do rzęs. Jest naprawdę dobry :) Paletka cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nigdy mi się nie zdarzyło żeby moja paczka krążyła nie wiadomo gdzie ;D
    Życzę żeby nowości dobrze się sprawowały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już się nauczyłam, że w takich wzmożonych okresach znacznie wcześniej staram się wszystko zamówić. A nie potem na ostatnią chwilę i zastanawiać się czy dojdzie czy nie. Też lubię jak znam numer przesyłki i taką możliwość https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ śledzenia przesyłki. Bardzo przydatne w monitorowaniu paczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze jakby firmy stosowały tego typu taśmy z nadrukiem https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem by umieszczać na przesyłkach dodatkowe informacje. W ten sposób zaginięcie paczki jest dużo mniej prawdopodobne

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM