sobota, 11 marca 2017

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce / część 3


Hej:) W końcu mamy weekend :) niestety pogoda Nam się popsuła ale kochani jeszcze troszkę i WIOSNA!! 


Dzisiaj przygotowałam dla Was "nowości z mojej szafy i kosmetyczki". Jeżeli jesteście ciekawi co ciekawego pojawiło się u mnie zapraszam dalej.


Na wstępie chciałam Wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem:) Jesteście wspaniali :*

1. Szampony, odżywki i żele pod prysznic.
Jak pewnie większość z Was wie 7 i 8 marca w drogerii Rossmann miała miejsce akcja promocyjna 1 + 1 na produkty do włosów, żele pod prysznic oraz dezodoranty. Jak to często bywa akcja promocyjna nie mogła ominąć mnie :-P i tak oto zakupiłam kilka produktów wśród, których znalazły się:
Szampony: Garnier Fructis Goodbye Damage, Garnier Fructis Oil Repair, Elseve Fibralogy, Elseve Arginine Resist X3 Light;
Odżywki: Elseve Total Repair, Elseve Fibralogy; 
Żele pod prysznic: Isana Golden Beauty, Isana Witaminy i Jogurt.
Zapasy na najbliższy czas zrobione :) A Wam udało się coś upolować? 


2. Zestaw startowy hybryd Neonail.
Jak każda kobieta bardzo lubię malować paznokcie, więc dlaczego by tu nie wypróbować lakierów hybrydowych? Długo zastanawiałam się nad wyborem firmy i w końcu padło na Neonail. W zestawie znalazły się: Hard Base, Hard Top, 3 lakiery hybrydowe (kolory do wyboru), waciki bezpyłowe, Cleaner, Aceton, oliwka i pilnik. Cały zestaw oceniam bardzo dobrze:) Jeżeli chcecie dowiedzieć się wiecej o tym zestawie to dajcie mi koniecznie znać w komentarzach, a napisze osobny post na ich temat. :)


3. Rzęsy i klej firmy NEICHA. 
Na temat rzęs powstaje już osobny post, w którym opiszę Wam każdą parę osobno wraz z prezentacją modelu na oku. W skrócie powiem, że rzęski pięknie się prezentują :) . 


4. Wkładki higieniczne Discreet.
Jeżeli szukacie produktów higienicznych dostosowanych do Waszych potrzeb proponuje przetestować właśnie te. Lubię ję ponieważ są cienkie, idealnie dopasowują się do ciała, są przewiewne, elastyczne, jak dla mnie same plusy. Każda znajdzie tutaj coś dla siebie :) . 


5.  Cienie KOBO nr 205 Golden Rose oraz 217 Pastel Peach.
Pewnie większość z Was widziała już te cudeńka na Instagramie, a dla tych, którzy nie widzieli umieszczam je właśnie tutaj. Cienie są przecudowne :D Mają piękne, różowe odcienie, są doskonale napigmentowane, bardzo ładnie się blendują. W zależności od tego jak pada na nie światło cienie mienią się na różne kolory. Po prostu coś pięknego <3 <3 <3 Koszt jednego cienia to coś około 10 zł





6. Sukienka F&F.
Polowałam ostatnio na podobną sukienkę w Lidlu jednak chwilę po otwarciu sklepu sukienki były już wykupione .... no i całe szczęście bo będąc na zakupach w Tesco wypatrzyłam piękną i dobrą gatunkowo sukienkę, której szukałam już od dawna :) . Sukienka ma bardzo miękki materiał. Długość przed kolano. Zapinana na guziki. W tali posiada wiązany pasek. Jest idealna na nadchodzącą
wiosnę :) Po przecenie kosztowała 47 zł


7. Paletka magnetyczna Inglot.
W poprzednim poście mogliście zobaczyć w jaki sposób uporządkować swoje cienie. Dziś tylko wspomnę o paletce magnetycznej marki Inglot, którą zakupiłam właśnie z zamiarem uporządkowania swoich cieni. Zdecydowałam się na paletkę w kolorze czarnym - do wyboru jest jeszcze biała. Koszt paletki to 37 zł




I to by było na tyle :) Światło ostatnio mi nie sprzyja i niestety nie mam jak wykonać dla Was makijaży z rzęsami Neicha :( Obiecuję, że jak tylko pojawi się słońce nadrobię zaległości i szybko uzupełnie post, aby pokazać Wam jak pięknie prezentują się na oku :) .



Wpadło Wam coś w oko? Pochwalcie się co nowego pojawiło się ostatnio w Waszej szafie lub kosmetyczce :)
Do następnego :* 


42 komentarze:

  1. Ten różowo-złoty cień z Kobo muszę mieć! Tyle dobroci ;) Najbardziej zazdroszczę hybryd i rzęsek ;) No i oczywiście tego pięknego cienia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne nowosci! Ale to cienie KOBO skradly moje serce! Sa przepiekne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i paletka najbardziej mnie zainteresowała :) paletę muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości! Żele z Isany lubię, ale na promocji 1+1 nie udało mi się nic przygarnąć :/ Cienie z Kobo są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel Isana Witaminy i Jogurt bardzo lubię, ma cudowny zapach. Miałam też ten różowy szampon z Loreala, też fajnie mi się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cienie z Kobo są meeega piękne <3 Znam też ten żel z Isany jogurt i witaminy.Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy. Sukienka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne te cienie! Moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co do Rossmanna to miałam niezłą przygodę :D poszłyśmy z mamą bo chciała sobie kupić gąbkę do mycia a mama jakiś krem. I patrzymy kolejki nie z tej ziemi, na półkach pusto, co się dzieje??? Pani mówi że jest taka właśnie promocja :D to wzięłyśmy trochę więcej niż gąbka i krem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś w Rossmannie. Ja wzięłam tylko 2 męskie żele, żeby mieć na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czarna paleta Inglota to nowość? Ja jak kupowałam, ale to juz było dawno temu, miałam do wyboru tylko białą :( Czarna podoba mi się bardziej. Też poszalałam w Rossmannie, ale akurat tę promocję zrobili super i nie żałuję, bo kupiłam same potrzebne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te cienie z kobo wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się właśnie taka dżinsowa sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sukienka i prześliczne cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane zakupy, podoba mi się sukienka <3
    Te cienie mają świetne kolory - koniecznie pokaż jak będzie się prezentował makijaż przy ich użyciu :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIĘKNE cienie z Kobo. Nie mogę się napatrzeć. Jak tylko będę w Naturze muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym więcej przeczytała o tym zestawie do hybryd, ponieważ sama zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zaszalałam na promce w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam garniera ponieważ moja skóra głowy jest wrażliwa strasznie i mi ten szampon nie służy :/ Sztucznych rzęs nie lubię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka! Uwielbiam szmizjerki. :) Cienie też cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne nowości, zwłaszcza cienie Kobo i sukienka!:) Mi niestety nie udało się uzupełnić zapasów na promocji Rossmanna;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo nowości :) lubię tego typu sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana, napisz proszę więcej o tym zestawie do hybryd. Oraz jeśli możesz, dorzuć kilka słów o wyborze lampy... zamierzam kupić zestaw "paznokciowy" i zrobić wreszcie hybrydy.
    Piękna sukienka, widziałam podobną ostatnio w Sinsay i zastanawiam się właśnie, czy nie sprawić jej sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać że zakupy udane :) Świetna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten sam żel z Isany i Garniery :D Isana pachnie pięknie, ale żałuję, że zapach się nie utrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy. Ja na hybrydę wolę pójść do znajomej kosmetyczki. Sama nawet sobie skórek nie robię. Nie mam tyle cierpliwości.
    Ja kupiłam nowe buty na wiosnę i już nie mogę doczekać się pięknej pogody.
    Czekam na post o rzęsach, wyglądają na prawdę ładnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałam o tej promocji w Rossmanie :( Piękne cienie KOBO.

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka sukienka by mi się przydała- świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. cienie, mają piękne odcienie, natomiast na taką samą sukienkę poluję. Super, że udało Ci się ją upolować w tak fajnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka. Lubię Loreal Elseve do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna sukienka :) Uwielbiam żele pod prysznic ISANA ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna sukienka! :D Odnośnie produktów to sama używam pomarańczowego Fructisa z kuracja w pomarańczowej tubie ;D Dla mnie niezbędnik przy porannym prysznicu :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM