wtorek, 14 marca 2017

Rzęsy Neicha - zdjęcia + opis

Witam wszystkich :) Jakiś czas temu miałam przyjemność przetestować piękne rzęsy firmy NEICHA. 



Jeżeli chcecie przyjrzeć im się z bliska zapraszam do dalszego czytania.



Jak już zdążyliście się przekonać kocham sztuczne rzęsy, dlatego jestem bardzo wdzięczna firmie Neicha za możliwość przetestowania ich produktów. 
W paczce, którą otrzymałam znajdowało się 5 par rzęs oraz klej. Modele na jakie się zdecydowałam to: 107, 111, 511, 515, 518. Szczególnie przypadły mi do gustu modele 515 oraz 518 :) Są po prostu piękne!


Jeżeli chcecie poznać asortyment sklepu zapraszam na stronę www.neicha.pl. Na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie :). 

Dodatkowo jeżeli szukacie kleju do rzęs w pędzelku to polecam przyjrzeć się temu produktowi ===>>>> klej do rzęs.



Delikatne rzęsy, z rzadko ułożonymi włoskami – co ok. 2 mm – tworzą małe skupiska, co nadaje mi lekko fantazyjny wygląd. Te dość krótkie rzęsy posiadają przezroczysty pasek, nie wymagają więc stosowania eyelinera. Przeznaczone są głównie do makijaży dziennych. Są bardziej subtelne niż model 108, nieco grubsze niż model 109, a także krótsze niż model 110.





Piękne dość gęste rzęsy o włoskach ułożonych w skupiskach (kępkach), które bliżej końców stykają się. Pomimo, że są to rzęsy widoczne i dość długie, wyglądają bardzo naturalnie, idealne są więc na każdą okazję i do dowolnego makijażu.






Piękny model wyjątkowych i uniwersalnych rzęs. Włoski ułożone są na krzyż, jednak są nieco krótsze niż w podobnych im modelach (507, 508, 509 czy 510), dlatego też przy końcach tak mocno się nie krzyżują. Posiadają również wyraźnie grubsze rzęsy przeplatane cieńszymi, dzięki czemu mocniej przyciemniają makijaż oczu. Osadzone zostały na czarnym, elastycznym pasku, łatwym w aplikacji i niewyczuwalnym podczas noszenia. Polecane do makijaży dziennych i wieczorowych.




Piękne, eleganckie i nieco dramatyczne rzęsy z włoskami rzadszymi i krótszymi przy końcach, a dużo grubszymi i dłuższymi na środku paska. Pojedyncze włoski ułożone są na krzyż, co sprawia, że rzęsy wyglądają naturalnie. Czarny, elastyczny pasek zapewnia bezproblemową aplikację. Polecane do makijaży wieczorowych oraz sesji zdjęciowych.








Tak zwane „rzęsy połówki”, czyli rzęsy o krótszym pasku niż zazwyczaj, idealne do podkreślania zewnętrznych kącików oczu. Model ten przypomina nieco numer 517, jest jednak od niego odrobinę dłuższy, włoski są grubsze i ułożone bardziej równolegle. Świetnie się sprawdzają zarówno w makijażach dziennych jak i wieczorowych.






I to by było na tyle :) . Jak już wspominałam cieszę się ogromnie z możliwości przetestowania tych rzęs.
Wykonywanie makijaży sprawiło mi wiele przyjemności i radości :) .



Mam nadzieję, że któryś model rzęs i makijaż przypadł Wam do gustu :) 
Dajcie mi koniecznie znać w komentarzach!
Do następnego! :*



20 komentarzy:

  1. Wow! Sztuczne rzęsy jak widzę, potrafią naprawdę robić wrażenie, oko od razu wydaje się pełniejsze :) Ja na razie jestem na etapie tuszu. Z tych sztucznych rzęs najbardziej podoba mi się chyba model 511 i 518 - świetne są!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne, wyglądają bardzo naturalnie na oku. Najbardziej podoba mi się model 515 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dają świetne efekty. Nigdy jeszcze nie stosowałam sztucznych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są! Ja również kocham sztuczne rzęsy :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają naprawdę pięknie :) cudowne makijaże Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sztuczne rzęsy. Akurat o tej marce się ostatnio głośno zrobiło... Miałam jedną parę tych rzęs i jakościowo okazały się porażką. Pod tym względem to najgorsze rzęsy jakie miałam :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pięknie i bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentują sama nie wiem które ładniejsze. Ja jeszcze nigdy nie miałam przyklejonych rzęs :D ciekawe czy bym umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo naturalnie <3 Ślicznie - sama chętnie kiedyś wypróbuję :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują. Aż sama nie wiem, które najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam takich rzęs :) ale muszę powiedzieć, że te, których użyłaś dają bardzo łady, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja obecnie mam swoje ładne rzęsy :) ale sztuczne też miałam i jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  13. 515 to mój faworyt! Muszę w końcu kupić sztuczne rzęsy. Kuszą mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pełno sztucznych rzęs, a ani razu ich nie przykleiłam - boję się, że zrobię coś nie tak :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne są te rzęsy. Sama chciałabym sobie takie naklejać ale chyba nie umiem i bałabym się że mi odpadną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz w życiu naklejałam sztuczne rzęsy... Ale czułam się lekko niekomfortowo, że mi zaraz odpadną :) Chociaż nawet się trzymały... Teraz jestem za sztucznymi rzęsami na te 1-2 miesiące u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie stosowałam sztucznych rzęs, ale te fantastycznie się prezentują! Wyglądają jak naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam kiedyś, że są dobre, ale sama nie używam sztucznych rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 111 mi się bardzo podoba, mega naturalny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodają wyrazistosci makijażowi ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM