środa, 8 marca 2017

Q&A

Hej :) Na zewnątrz coraz cieplej :D W końcu!! Mamy coraz więcej słonecznych dni, które dodają energii! :) Korzystajmy z tego! 
Jakiś czas temu zaproponowałam Wam Q&A :) W odpowiedzi dostałam od Was kilka pytań, na które chętnie udzielę odpowiedzi :).




Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam dalej :). 



Bardzo dziękuję wszystkim za pytania :) Oczywiście zachęcam Was do kontynuowania Q&A :) .


Pierwsze pytania dostałam od typoweblog. Serdecznie zapraszam Was na profil tej damy :) .

1. Co jest dla ciebie najważniejsze w prowadzeniu bloga?
Hmm... Najważniejsze dla mnie w prowadzeniu bloga jest to, że mogę swobodnie rozwijać tutaj swoją pasję :) Od zawsze interesowałam się kosmetykami i makijażem, jednak nigdy nie miałam odwagi mówić o tym głośno. Prowadzenie bloga daje mi takie możlwiości i oczywiście daje wiele radości :D .

2. Jak spędzasz głównie swój wolny czas?
Ostatnio niestety ciężko u mnie z wolnym czasem :-/, ale jeżeli go już mam to najczęściej spędzam go z Moim narzeczonym :) . Lubimy chodzić do kina, restauracji, wracać w rodzinne strony, chodzić na spacery, oglądać filmy... Wszystkiego po trochę! :) 

3. Jak narodził się pomysł na pisanie bloga?

Pomysł narodził się już dawno temu, jednak tak jak pisałam już wcześniej nigdy nie miałam odwagi na stworzenie swojej strony. W sumie to narzeczony zmotywował mnie i zachęcił do założenia bloga, za co jestem mu ogromnie wdzięczna!! :-*

4. W jakim kolorze ciuchów czujesz się najlepiej?
Kiedyś bardzo lubiłam stonowane ciemne kolory. Od jakiegoś czasu zakochałam się w kolorze bordowym!! KOCHAM wszystkie ubrania w tych odcieniach :D

5. Jak oceniasz podwójną kreskę w makijażach?
Sama nigdy nie wykonywałam takiego makijażu, ale każdy trend dodany do makijażu w odpowiedni sposób może wyglądać naprawdę świetnie :) Tak więc jestem ZA! 

6. Co przed chwilą robiłaś i w jakim jesteś nastroju?
Mam dzisiaj chwilę wolnego czasu tak więc od popołudnia piszę dla Was posty :) co do natroju oceniam na 5+ :-P


Następna była kosmetycznaklasyka. Kolejny świetny blog pięknej, zdolnej, młodej kobiety :) Warto tam zajrzeć :) .

1. Co dokładnie studiujesz? :)
Pewnie dla wielu z Was będzie to zaskoczenie ale studiuję pielęgniarstwo :) . Aktualnie jestem na 2 roku studiów magisterskich i zaraz koniec! :)


Kolejne pytania zadała mi xnevaeh. Bardzo lubię odwiedzać jej bloga i Wam też serdecznie go polecam :) .

1. Czy oprócz wizażu masz jeszcze jakieś inne pasje?
To właśnie wizaż jest moją pasją!! :) Dodatkowo bardzo lubię gotować i piec :D Jeżeli tylko mam czas to mogę spędzić w kuchni cały dzień, naprawdę to UWIELBIAM :)

2. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu?
Podkład, korektor i cienie do brwi! 

3. Jakie rady mogłabyś udzielić początkującym kobietom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem?
Sama niedawno zaczęłam przygodę z makijażem i to co mogę powiedzieć osobom na początku tej drogi to to, że jeżeli kochacie makijaż to próbujcie!! Często czytam w komentarzach, że "piękne makijaże ale ja to nie mam ręki do tego". 
KOCHANE! Bardzo daleko mi do ideału, ale kocham to i się nie poddaje. Nie posiadam rzadnego wykształcenia w kierunku wizażu. Za to z każdym wykonywanym makijażem widzę u siebie poprawę. 
Tak więc jeżeli tylko chcecie zacząć to nikt oprócz Was samych nie stoi Wam na drodze! 
Pamiętajcie, że każdy kiedyś zaczynał:) Trenign czyni mistrza! 

4. Jaka linia kosmetyków jest Twoim zdaniem warta uwagi, a jaką najlepiej omijać?
Niestety ciężko wypowiedzieć mi się w tym temacie ponieważ moja kolekcja kosmetyczna jest naprawdę niewielka. Używam głównie produktów drogeryjnych ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni i wtedy będę mogła powiedzieć coś więcej :) .


I to by było na tyle:) Mam nadzieję, że podobają Wam się tego typu posty i, że w krótce powstanie kolejny :) 



Proszę o więcej pytań :)

Pozdrawiam :)


24 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie wpisy. Aż ciężko uwierzyć w to, że niedawno zaczęłaś przygodę z makijażem :) Są cudowne! Ostatnio również uwielbiam bordowy :)

    Moje pytanka:
    Czy jest w makijażu coś co sprawia Ci trudność?
    Gdybyś mogła stworzyć kosmetyk idealny jakby on wyglądał? Czym by był? Jaki miałby odcień lub właściwości? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na moje pytania, ja również najlepiej czuję się w bordowym (i granatowym)
    Kurczę, szkoda, że podałaś link do mojego drugiego bloga, na którym nie skupiam tak wielkiej uwagi jak na pierwszym :/
    Powodzenia w dalszych pytaniach :)

    Miłego dnia kobiet! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czytało. Ja też lubię siedzieć w kuchni i przygotowywać różne pyszności :) I kolor bordowy - również uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie ostatnio ciągnie do bordo :D nawet niedawno bluzkę kupiłam w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam studia pielęgniarskie. Mnie odrzuca od samego widoku igieł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam studiować pielęgniarstwo, ale potem zmieniły się trochę plany i skończyłam coś innego;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać tagi i Q&A!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki wpis mówi dużo o prowadzącej bloga, miło mi się go czytało ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja znów nie wyobrażam sobie życia bez tuszu do rzęs a reszta w sumie nie muszę ;P u mnie też krucho z wolnym czasem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie wpisy :) dobrze mieć możliwość lepiej się poznać :D zadałabym Ci jakieś pytanie, ale zawsze mam problem z ich wymyśleniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie posty - można lepiej poznać blogerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłaś mnie tymi studiami, oczywiście bardzo pozytywnie :) Bardzo fajne pytania dostałaś :) I dziękuję, że odpowiedziałaś na moje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty ♥ Miło się dowiedzieć czegoś nowego o Tobie :) Bordo uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie było się dowiedzieć o Tobie więcej!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spodziewałam się tego, że studiujesz pielęgniarstwo! Stawiałabym na kosmetologię. Masz talent do makijaży, zawsze jestem pełna podziwu jak dodajesz nowe posty. Dobrze że blog pozwala Ci rozwijać pasję :) A bordowy kolor kocham także!

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) kiedyś chciałam studiować kosmetologię ale jakoś tak inaczej wyszło :-P Dziękuję :):*

      Usuń
  16. Lubię takie posty :)
    Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja studiuje położnictwo,więc wiem coś na temat braku czasu xd ale tak juz na powaznie, twoje makijaze sa tak genialne ze w zyciu nie pomyslalabym ze dopiero co zaczelas przygode z wizazem. Chyba musze wziac sie za siebie i zacząć ćwiczyć make up ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło :) położnictwo też nad tym myślałam, jednak padło na pielęgniarstwo :) Co do czasu to naprawdę jest ciężko... Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś ;) A Twoje makijaże bardzo lubię i jak to mówią "człowiek uczy się przez całe życie" więc jesteśmy w stanie osiągnąć to co chcemy.

    Miło poznać osobę z Wrocławia ;)
    Może kiedyś uda nam się spotkać na jakimś spotkaniu blogerek. Wypatruję informacji na ten temat. Gdybyś coś wiedziała daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są takie wpisy bo można bliżej ciebie poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię czytać takie tagi :) To dobrze, że namówił cię narzeczony na założenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pytania, można się coś o Tobie więcej dowiedzieć :) Lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM