wtorek, 3 stycznia 2017

Sleek Au Naturel Swatche + Makijaż

Zapraszam Was dzisiaj na recenzję paletki Sleek Au Naturel oraz makijaż wykonany przy jej użyciu.


Jesteście ciekawi jak wygląda z bliska? Zapraszam dalej.
Witam Was po długiej przerwie. Przyznam szczerze, że bardzo mi Was brakowało:)
Jak czujecie sie w Nowym 2017 Roku? Jak Sylwester? Wybawieni?
Ja bawiłam się na "domówce". O północy oczywiście podziwialiśmy pokaz fajerwerków. Ahhh... Uwielbiam!!
Wracając do tematu dzisiaj przychodzę do Was z recenzją paletki, którą posiadam już od dawna:) A mianowicie chodzi o paletkę Sleek Au Naturel. W sumie troszkę o niej zapomniałam, ale porządkując ostatnio kosmetyki wpadła mi ponownie w ręce.

Sama paletka jest bardzo ładnie wykonana. Cienie zamknięte są w mocnym, plastikowym opakowaniu w kolorze czarnego matu. Wewnątrz znajduje się duże lusterko i 12 neutralnych kolorów. Moja paletka jest dość zużyta, ale nadal spełnia swoją funkcję:)


Swatche



Kolory
1 - matowy odcień bieli, idealny do podkreślenia łuku brwiowego
2 - matowy odcień szarości, nadaje się do podkreślenia załamania powieki
3, 4 i 5 - matowe cieliste odcienie, nadadzą się do zmatowienia powieki bądź delikatmego rozblendowania cieni w załamaniu powieki
6 - piękny szampański odcień o perłowym wykończeniu, idealny do podkreślania wewnętrznego kącika oka
7 - perłowy odcień w kolorze brązowo - bordowym
8 - oliwkowy cień o perłowym wykończeniu
9 - ciemny brąz, idealny do zaznaczenia wewnętrznego kącika oka, lub też do zaznaczenia załamania powieki
10 - kolor podobny do poprzedniego jednak o perłowym wykończeniu
11 - kolejny ciemny matowy brąz wpadający w śliwkowy odcień
12 - matowy odcień czerni, nadaje się do podkreślania lini rzęs oraz pogłębenia zewnętrznego kącika oka

Sama paletka wydaję się być dośc mocno napigmentowana. Jednak przy nakładaniu cieni na powiekę ich pigmentacja zanika. Ogólnie uważam, że jest to dobra paletka jako dodatek do innych:)


Propozycja makijażu




Opis krok po kroku

1. Pod łuk brwiowy nałożyłam cień nr 1. Tak jak pisałam w poprzednim makijażu pomoże to na lepszą kontrolę nakładanych później cieni oraz na ich lepsze roztarcie.
2. Kolejnym krokiem jest zaznaczenie załamania powieki. Zrobiłam to najpier przy użyciu bronzera (tego, którego używam do zaznaczenia konturów twarzy - u mnie jest to KOBO), następnie całość pogłebiłam przy użyciu cienia nr 9. Całe rostarcie kieruję w wewnętrzną stronę powieki. 
3. Następnie na środek powieki nałożyłam cień nr 7. Delikatnie wchodzę nim na zewnętrzy kącik i staram się połączyć oba kolory.
4. Kolejno na wewnętrzny kącik nałożyłam cień nr 6. Lekko go roztarłam wchodząc nim na cień nr 7. Zróbcie to tak aby kolory ładnie się przechodziły:)
5. Aby całość była mocniejsza samo załamanie powieki zaznaczyłam cieniem nr 11. Zrobiłam to przy użyciu pędzelka typu pencil brush. 
6. Na dolną powiekę od wewnętrznej strony nałożyłam cień nr 9, a od połowy oka cień nr 6. Całość rozblendowałam.
7. Linię wodną podkreśliłam tym razem czarną kredką. Rzęsy wytuszowałam i dokleiłam sztuczne - Ardell Studio Effects (pokazywałam je Wam z bliska tutaj Ardell Studio Effects). 

I gotowe:) aparat "zjadł" troszkę intensywność cieni ale nie jest źle. Samą paletkę oceniam na 4+. W sklepach internetowych kosztuje ona około 40 zł. Więc nie jest to jakaś wygurowana cena. Jeżeli szukacie paletki w neutralnej kolorystyce polecam przyjrzeć się tej z bliska.

A tutaj więcej zdjęć makijażu




A tutaj wersja z cielistą kredką na lini wodnej


Dziękuję za bardzo miłe komentarze w poprzednim poście makijażowym Makijaż MUR ICONIC 3. Sprawiliście mi ogromną radość. Nie spodziewałam sie tak ciepłych słów. Od teraz częściej będą pojawiały się tutaj takie posty:) 
Cieszę się, że tu jestem:)

Jak Wam się podoba paletka i makijaż? Miałyście już z nią do czynienia? Podzielcie się swoją opinią.
Dziękuję za Waszą obecność:) Pozdrawiam:)

69 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale masz rzęsiory do nieba!
    Z chęcią dodaję Cię do obserwowanych Kochana i zapraszam do mnie! ♥
    Miłego wieczoru! ❤️
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam na sali, ale męczyłam się bo jestem w ciąży i było za głośno...:) makijaż rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę;) Fajnie się spisuje i dość często po nią sięgam;) A Twój makijaż nią wykonany jest śliczny!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny *-* Kolorki idealne. Ale mnie zawsze kusiła Oh so Special ze Sleeka. Teraz jednak mam zamienniki tamtych cieni i kilka innych palet bardziej zawróciło mi w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się ta paletka, ale mam tak dużo innych cieni, że ciągle przekładam jej zakup. Piękny makijaż wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, cudna kolorystyka. Nie miałam jeszcze paletki Sleek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest obłędny. Dokładnie taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę paletkę od dawna, ale chyba takiego ładnego makijażu, to chyba nigdy nią nie wyczarowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie - pozazdrościć zdolności. Mi zwykle nie wychodzi nic :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio nabyłam paletkę Sleek Oh So Special :) Ma naprawdę piękne kolory, zwłaszcza te połyskujące :) Piękny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ja uwielbiam twoje oczyska! Nie mogę oderwać od nich wzroku

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż, zdecydowanie w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę paletę :) Wersja Oh So Special również zasługuje na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten makijaż! <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym tylko umiała się tak malować jak Ty to bym na pewno ją kupiła! :) Masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie oko wygląda i super jest ten kolorek nr 7 na paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) staram się i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej:-) pozdrawiam!

      Usuń
  20. naturalnie i kobieco... IDEALNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow perfekcyjny makijaż:) uwielbiam paletki ze Sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. my również spędziliśmy Sylwester na domówce :)
    piękny makijaż, paletka bardzo mi się podoba. pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny makijaż :) Paletkę znam bardzo dobrze, to była moja pierwsza paleta z "lepszej" półki, tak się o nich mówiło kiedy kupowałam ją dobrych kilka lat temu :) Teraz wybór jest ogromny, pojawiło się sporo konkurencyjnych marek :) Ale do kosmetyków Sleek też czasem wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście te kosmetyki jakiś czas temu były HITEM. Teraz jest dużo różnych marek w podobnych lub niższych cenach z równie fajną jakością cieni:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Makijaż jest przecudowny! ;) jak robisz takie piękne zdjęcia make-upu ? ja nigdy nie potrafię tego zrobić tak profesjonalnie ;P
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się uczę i do ideału mi bardzo daleko... ale na pewno dobre światło no i dużo prób... Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Makijaż przepiękny uwielbiam takie kolorki .Nigdy nie miałam nic ze Sleek kusi mnie już jakiś czas hehe;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również paletki z Makeup Revolution:) Dużo tańsze i równie fajne:)

      Usuń
  26. jest to moja ulubiona paletka :)

    bardzo spodobał mi się makijaż, który wykonałaś przy pomocy tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło pięknie <3 również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tą paletkę, ale gdzieś niestety leży zakurzona i z niej od dawna nie korzystałam. Po Twoim makijażu chyba otworzę ją i zobaczę, czy uda mi się coś wyczarować na przykładzie Twojego makijażu, bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować:) szczególnie ładnie wygląda na żywo połączenie cienie nr 6 z nr 7!!

      Usuń
  29. Zazdroszczę, ja tak niee umiem :(
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na początku swej przygody z makijażem namiętnie używałam paletek Sleeka - dziś zastąpiła je Zoeva jednak bardzo miło wspominam ten okres ;) Jak dla mnie makijaż w sam raz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kuszę się od jakiegoś czasu na paletkę ZOEVA:) mam nadzieję, że niedługo zagości w mojej toaletce:)

      Usuń
  31. Ładny makijaż, ja sobie takiego nie umiem wykonać :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny makijaż na dzień ;) A sama paleta - meh. Mam już takie codzienne paletki, nie potrzebuje ich więcej, chyba, że miałabym kupować jakąś paletę matów.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka rzeczywiście dobra jako dodatek do innej:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Świetny makijaż, bardzo fajnie przedstawiony tutorial! Kolory są świetne i mimo iż nie jestem fanką czarnej kredki na linii wodnej to ogromnie mi się podoba!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na co dzień preferuje cielistą kredkę na lini wodnej, ale czasami można "poszaleć" :)

      Usuń
  34. Piękny makijaż :) idealnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej jak pięknie to wyglada ^^ na dodatek masz niesamowity kolor oczu <3 chciałabym taki mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) cieszę się, że ktoś tak myśli. Bardzo mi miło:)

      Usuń
  36. Te cienie z Sleek to chyba jakiś hit???

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny makijaż i śliczna linia brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny ten makijaż! Oko się bardzo ładnie prezentuje :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny makijaż! Idealny na wyjście na kolację lub na randkę
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/paletki-od-sleek-czy-warto-kupic.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyszło super! I piękne brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny makijaż, uwielbiam palety ze sleek <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Makijaż oka rewelacyjny, ale najbardziej moją uwagę przykuły brwi - są idealne!

    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM