czwartek, 5 stycznia 2017

Projekt DENKO - Grudzień


Witam Was kochani!!

Przychodzę do Was z pierwszym projektnem DENKO na tym blogu. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)


Zainteresowanych zapraszam do dalszego czytania:)
Będzie krótko, zwięźle i na temat:)

Zielony - kupię ponownie, polecam
Niebieski - mam mieszane uczucia, nie wiem czy kupię ponownie
Czerowny - nie kupię, nie polecam

1. Na pierwszy rzut idą dwa szampony firmy GARNIER. Nie raz pisałam u Was w komentarzach, że uwielbiam te szampony. Nigdy mnie nie zawiodły. Kupuję je za każdym razem jeżeli trafi się taka okazja. W ubiegłym miesiącu używałam szamponu "Mega objętość 48h" oraz "Grow Strong". Obie wersje bardzo lubię i stosuje je naprzemiennie:) 
Kupię ponownie, polecam!

2. Kolejny produkt to suchy szampon z firmy BATISTE. Od kiedy odkryłam te prodkuty nie wyobrażam sobie bez nich funkcjonowania. Mam różne wersje i stosuje je w zależności od sytuacji. Ten produkt używałam do odświeżenia włosów przed niespodziewanym wyjściem. Jest świetny i do tego obłędnie pachnie:D

Kupię ponownie, polecam!

3. Kolejny produkt to antyperspirant firmy NIVEA wersja "Pearl & Beauty". Pachnie cudownie jednak mam co do niego mieszane uczucia. Niby jest ok, ale nie do końca mi pasuje. Miałam już lepsze antyperspiranty w podobnej cenie.

Mam mieszane uczucia, nie wiem czy kupię ponownie.

4. Kolej na odżywcze masło do ciała z masłem shea z firmy AVON. Produkt kupiłam mamie, ponieważ bardzo lubbi Ona wersję z masłem kakaowym. Niestety ten nie przypadł jej do gustu i trafił w moje ręce. Zużyłam go do końca ale wiem, że ponownie go nie kupię, Po pierwsze ma dziwny zapach - strasznie mnie drażnił. Po drugie konsystencja... niby fajna, ale nie do końca się u mnie sprawdziła... Chociaż produkty AVON lubię ten jakoś nie przypadł mi do gustu. ;/

Nie kupię, nie polecam

5. No i czas na ostatni produkt. Jest to zapach Celine Dion. Wersja mini - 15 ml. Powiem krótko! Zapach cudowny! Na pewno kupię ponownie. Idealny do torebki, pięknie wygląda na toaletce:) 


Kupię ponownie, polecam!

I to by było na tyle. Wiem, że nie wiele było tych produktów ale już zbieram nowe:) 

A Wy mieliście do czynienia, z którymś z tych produktów?
Jakie są Wasze ulubione szampony, balsamy do ciała, perfumy?
Podzielcie się swoimi ulubieńcami:)
Pozdrawiam:)

71 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie miałam nic z twoich produktów z denka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) mam często to samo przeglądając DENKO innych:) ale to chyba świadczy tylko o tym jaką mamy różnorodność kosmetyków:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja przestałam robić takie wpisy bo moje denka były ogromne :D i długo mi zajmowało zrobienie takiego wpisu :D

      Usuń
  2. Szampony Garnier Fructis nie używałam przez lata, już nie pamiętam czy się z nimi lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten czerwony szampon też go bardzo nie lubiłam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko Batistę - kocham i uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Batiste nie raz mnie uratował haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super denko :) Fajny blog :) Pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ulubieńcy, u mnie w kolejce czeka ten niebieski szampon oby też mi się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Mamy te szampony i są świetne! Super wpis kochana :) Uwielbiamy takie denka ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting products. I love the shampoo of Batiste. I'm your new GFC follower ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego zapachu jeszcze u siebie nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam jedynie szamponu Batiste - uwielbiam i jest to mój must have ;) Zawsze muszę mieć co najmniej jedno opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo:) a jak już się kończy to lecę kupić aby na pewno mi go nie zabrakło:)

      Usuń
  12. Mam inną wersję szamponu Batiste, ale nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz ciemnie włosy polecam wersje dla brunetek albo szatynek. Suchy szampon z Avon też jest bardzo fajny :-) nie pozostawia ciemnych śladów. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Bardzo lubię produkty Batiste! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam szampony Garnier mam trzy sprawdzone wersje. A najbardziej lubię i zużywam butelkami Vitamin Force Fresh. Batiste również uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ten Fresh jest super:D z tego co kojarzę to bardzo ładnie pachnie:)

      Usuń
  15. Przyznam miałam teraz szampon z Garniera, dla włosów farbowanych i pojawiał mi się po nim łupież. Więc raczej do niego nie wrócę. Co do reszty, używam dezodorantu z Nivei i suchego szamponu z Batiste. Co do perfum, zamówiłam niedawno z Avonu zapach Femme, akurat ten mogę polecić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten zapach :-) ma bardzo ładny flakon. Zapach tez ładny :-) ogólnie lubię większość zapachów od Avon:-) pozdrawiam

      Usuń
  16. Fructisa używałam, ale już dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Btiste nie rozstaję się w ogóle to taki must have :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę koniecznie sprawdzić zapach tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o szampony, to ja od jakiegoś roku nie używam tych sklepowych marek bo nie dają tego efektu co profesjonalne fryzjerskie produkty. Naprawdę polecam kupić w hurtowni litr szamponu który jest mega wydajny i cieszyć się z pięknych włosów! 😊 obserwuje kochana będę często zaglądać:) malaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Większości rzeczy nie znalam, jedyną rzeczą którą mam i dama polecam jest szampon Batiste, miałam juz kilka suchych szamponow, ale tylko on sprawdza się tak dobrze :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam szampony Garnier i te suche, mają cudowne zapachy!!!!
    Obserwuję ;)
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tylko ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne denko! nie znam żadnego produktu ;) chociaż x lat temu chyba stosowałam coś z Fructis ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś uwielbiałam te szampony, jednak ostatnio moje włosy przestały je lubić więc musiałam zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również uwielbiam szampony Fructis :)
    Z AVONU miałam krem do rąk z masłem shea i dla mnie zapach był odrażający... też na pewno nie sięgnę już po produkty z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam suche szampony tej firmy! Bardzo dobrze się u mnie sprawdzały, jeżeli chodzi o nadanie objętości włosom. 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Battiste mówimy zdecydowanie tak, pdobnie jak kosmetykom z Avonu! Super wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Te suche szampony z Batiste są świetne :D
    http://wishylss.blogspot.com/
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale szampon z Batiste na pewno wypróbuję w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szampony firmy Garnier są dobre :) Używałam jeszcze suchy szampon ale po jego użyciu miałam łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam tylko szampon z Batiste, ale strasznie mnie swędzi po nim głowa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Batiste zdecydowanie pobija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fructis bardzo lubię głównie ze względu na mocne, piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super przydatny post :) A szampon z Fructisa najlepszy :D
    Pozdrawiam i Zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mi jakoś szampony z Garniera nie przypadły pozytywnie do moich włosów, takie już mam :D ale za to suchy szampon jest mega, stosuje go zawsze w razie potrzeby :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. też lubię zielony szampon z garnier! z kolej podobnie jak Ty, do kosmetyków avon mam bardzo mieszane uczucia. Ciężko trafić na prawdziwe perełki.
    Pozdrawiam, http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście z Avon'u lubię tylko perfumy, kosmetyki nie lubią się z moją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Batiste ale w innej wersji znam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Drogeryjne kosmetyki najlepsze !
    http://hyacinthsis.blogspot.com/2017/01/jeans-z-chinskiej-strony-z-metka-znanej.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Większość produktów już stosowałam i jestem zadowolona :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak nazywa się ten zapach Celine?
    A szampon z Garnier faktycznie poprawia objętość włosów?

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś używałam szamponu z Garniera ale dostałam łupieżu od niego więc musiałam zrezygnowałać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tam nie potrzebuję szamponu na szczęście do objętości włosów, ponieważ ja naturalnie mam gęste i grube :) no ale co do reszty to większość produktów nie używałam :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś ten zielony fructis, strasznie swędziała mnie po nim głowa.
    Także bardzo lubię suchy szampon z Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja miałam to masło z Avon i nawet je lubiłam , chociaż mogłoby ładniej pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe produkty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Szampony Batiste kuszą - w końcu muszę przetestowac te cudenka. Avon to dla mnie niezbyt dobra marka - wiele produktow zawiera w skladzie rakotworczy benzophenone-3, dlatego raczej niezbyt czesto po nie siegam. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Happy New Year - Love the post and thoughtful content!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  49. nie znam niestety żadnego zapachu Celine Dion , spore włosowe zużycie

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę w końcu wypróbować ten suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ...używałam szamponu z Garniera, całkiem ok ;) Suchego jeszcze nie testowałam, ale zapewne warto mieć taki w sytuacjach awaryjnych. Najbardziej zainteresowały mnie jednak perfumy, jak dokładnie się nazywają? Kiedyś miałam perfumy Celin Dion o cudnym zapachu Enchanting ;)
    Pozdrawiam w Nowym Roku :)
    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeżeli chodzi o tą serię z Avonu to używam peelingu do stóp i jest świetny i przy nim zapach mi się podoba, ale kupiłam też krem do rąk, stóp i łokci i męczę się z nim strasznie bo za intensywnie pachnie, tym bardziej, że używam balsamu mango i zapachy się mieszają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś z tym zapachem nie do końca im wyszło... Pozdrawiam:)

      Usuń
  53. Bardzo lubie ten zielony szampon, choc nie kupuje go często ale lubie do niego wracać: )

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię czasem sięgać po suchy szampon z firmy BATISTE :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków ale zachęciłaś mnie do kupna tego perfumu ;) Chyba się za nim porozglądam :) Zapraszam https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam Batiste i go uwielbiam oraz dezodorant podobnie jak ty mam do niego mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM