sobota, 7 stycznia 2017

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce

Hej:) Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które pojawiły się w mojej szafie.


Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszego czytania:)


1. Kraciasta sukienka.
Od dawna marzyłam o zakupie takiej sukienki:) i w końcu udało mi się upolować ją na promocji w salonie RESERVED. Sukienka jest piękna:) Posiada w tali wiązanie. Wyglądą pięknie w połączeniu z kozakami za kolano:) Wiosną będzie idealna w zestawie z czarną ramoneską. Jest cudowna!!

Cena: 69.99 zł

2. Koszula w czarno-biała kratkę.
Tak wiem... znowu kratka:-P ale po prostu bardzo ją lubię. Koszula również pochodzi z salonu RESERVED:) Pasuje do wysokich spodni i spódniczek:) Mam ją na ostatnim zdjęciu w tym poście Koszula.

Cena: 49,99 zł

3. Kapciuszki:)
Pora na kapciuszki!! Kupione w PEPCO :D Są cudowne, mięciutkie, cieplutkie, różowe... i do tego te pompony:-P

Cena: 19,99 zł

4. Spodnie dresowe.
Brakowało mi czegoś do chodzenia po domu. Spodnie pochodzą również z salonu RESERVED.

Cena: 39,99 zł

5. Bielizna.
Kolejnym zakupem była bielizna, również z salonu RESERVED. Zdecydowałam się na piękny gorsetowy stanik w kolorze ciemnego granatu - jest cudowny! Następnie kupiłam 2 - pack składający się z dwóch biustonoszy: białego i czarnego.
Cena: 29,99 zł 
Cena: 29,99 zł 
Cena: 39,99 zł 

6. Zapachy.
Z okazji świąt w prezencie otrzymałam dwa cudowe zapachy.

DAVID BECKHAM SIGNATURE FOR HER
Jest to woda toaletowa, zamknięta w bardzo ładnej buteleczce. To świeży, długotrwały i bardzo kobiecy zapach.
Skład:
Nuty gowy: anyż gwiaździsty, zielone jabłko
Nuty serca: orchidea, wanilia, heliotrop
Nuty bazy: piżmo, bursztyn, paczula


BEOYNCE RISE
Już sam flakonik prezentuje się pięknie. Jest to bardzo kobiecy i długotrwału zapach.
Skład:
Nuty głowy: włoska bergamotka, złota morela, sorbet bazyliwy
Nuty serca: orchidea Gold Symphony, frezja, naturalny jaśnim wielkolistny
Nuty bazy: jesienne drzewne akordy, kaszmirowe piżmo, ekstrakt wetiweru

I nie, nie jest to reklama RESERVED:) Po prostu miałam kartę podarunkową:) Wszystkie rzeczy zakupiłam na trwających promocjach. Polecam udać się na przechadzki do galerii:) WARTO:)


Kochani dziękuję za Waszą obecność!! Nie dawno pisałam o 40 obserwacjach dzisiaj jest Was już 88 i ciągle przybywa:) Z tej okazji zbliża się rozdanie. Obserwujcie bo więcej informacji już wkrótce:)


A jakie są nowości w Waszej szafie lub kosmetyczce?
Pochwalcie się swoimi zdobyczami:)
Pozdrawiam:) 



64 komentarze:

  1. Ostatnio uwielbiam kratę dlatego najwieksza uwage przykulam do sukienki i koszuli

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszule w kratę!
    www.niedokoncakosmetycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kratę i koszule, więc dwie pierwsze pozycje mnie oczarowały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna ta kraciasta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta sukienka w kratkę;) Aż sama odwiedzę Reserved i zobaczę, co ciekawego będzie;) Ja ostatnio upolowałam ramoneskę za 50 zł w Stradivarius;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka i sukienka - cudowne! Też lubię ten sklep!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie kapciuszki :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę się jutro wybrać do Reserved! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest urocza. Mam wielką fazę na kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że króluje u Ciebie krata.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także stawiam na kratkęw tym sezonie. kraciasta sukienka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No same cudowne rzeczy! Kapcie są przeurocze i pewnie jakie ciepłe :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, taki gorsetowy biustonosz szukam! nie wiedziałam, że można znaleźć go w tym sklepie. Szkoda, że nie jestem w Polsce :( perfum Beckham mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo chyba się wybiorę do resreved i ogarnę staniki :)! cudowne papciochy <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości! Wspaniała ta czarno-biała koszula. :) A biustonosz granatowy rewelka, chyba muszę się wybrać do resreved. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ta biało czarna koszula :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula i sukienka.Dodaje do obserwowanych . Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się koszula i sukienka w kratkę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te koszule no i perfum cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kraciasta sukienka jest po prostu przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w szafie trudno jest znaleźć cokolwiek w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę że bardoz lubisz kratkę - skądś to znam :) Sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nowości:-) koszula i sukienka w kratę są the best :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna sukienka :) Uwielbiam ubrania w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kratę, bardzo ładne koszule ;) tych zapachów jeszcze nie poznałam ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie śliczne kapcie :D
    koszule tez cudne
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, krata króluje ;) Biustonosze są cudne ;) A te kacie przeurocze :D Wyglądają na cieplutkie :D I mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam sukienki i koszule w kratę :) świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. moje serce skradła kraciasta sukienka <3

    ja ostatnio skusiłam się na kilka sweterków ;p

    https://zanzadra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam identyczny stanik ( biały w czarne kropki ) :) i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też mam te papcie z pepco są super

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej ale słodkie kapciuszki ale niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Dużo tego :) jestem ciekawa zapachów :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszule są świetne:) Super kapcioszki:D

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie także ostatnio króluje motyw kratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że krata rządzi! Koszula jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszule w kratę, to zdecydowanie must have. Sukienka super. Chociaż osobiście chyba wolę jednak wersję z czerwienią, w taką kratę jak koszula.

    Zaobserwowałam i w wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam od nowa:
    http://douceurvoix.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się sukienka i koszula. Z bielizną to nieźle zaszalałaś . Nie wiesz może od jakiego obwodu staników zaczyna się rozmiarówka w RESERVED ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to od 65. Ale mogę się mylić. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  41. Świetne są te koszule <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam koszule w kratę - sukienka też wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna sukienka, sama bym taką chętnie sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam podobną koszulę kiedyś :) A kapcioszki super, sama muszę sobie nowe kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne te nowości! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kapcioszki jak dla mnie są the best :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Koszula jest świetna :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kraciasta sukienka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM