sobota, 3 grudnia 2016

Coraz bliżej święta! :)

Hej:) Święta coraz bliżej. Jako, że co roku staram się kupić prezenty dużo wcześniej, korzystając z Black Friday oraz aktualnych promocji zakupiłam już kilka prezentów. W miarę dokupywania kolejnych upominków będę Wam je na bierząco pokazywać. Jeżeli jesteście ciekawi co udało mi się już upolować zapraszam do oglądania. 



1. Zegarek DANIEL WELLINGTON

Prezent dla Mojego narzeczonego. Od dawna chciałam kupić Mu taki zegarek. "Jest to piękny zegarek stworzony w duchu ponadczasowej, eleganckiej żeglarskiej atmosfery, w którym uchwycona została kwintesencja lata spędzonego nad oceanem". Zakupu dokonałam na Polskiej stronie marki. Zegarek przyszedł zapakowany w piękne skórzane opakowanie, które zamknięte jest w kartonowym pudełeczku. Moim zdaniem całośc prezentuje się pięknie. :)









2. Portfel Wittchen

Portfel zakupiłam mojej mamie. Jest wykonany ze skóry Saffiano. Pięknie się prezentuje:) Zapakowany w ładne, twarde pudełko:)




3. Pasek Wittchen.

Prezent dla taty narzeczonego:) Zapakowany w materiałowy woreczek. Można go skrócić. 




4. Bransoletka Briju.

Prezent dla brata. Bransoletka zapakowana w ładne pudełeczko. Zamykana na zatrzask. 




5. Zakupy w TK-Max

W TK-Max kupiłam 2 zestawy kosmetyków do ciała. Oba zapakowane w śliczne pudełka. W zestawie "fioletowym" znajdują się dwie kosmetyczki, żel pod prysznic i balsam do ciała, w "czerownym" cieplutkie skarpetki, mydełko i balsam do ciała. Prezent dla przyjaciółki.


6. Maszynka + żel do golenia 


I na koniec UROCZE skarpetki 


A Wy macie już jakieś prezentowe zakupy za sobą? Jeżeli tak, pochwalcie się swoimi wyborami. Mam nadzieję, że trochę Was zainspirują moje pomysły:) Pozdrawiam. 



21 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką skóry Saffiano, jest ponadczasowa i pięknie się prezentuje. Idealny wybór dokonałaś. Marka Wittchen też jest w porządku :) Sama mam od nich torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam jeszcze nic :( Ale prezenty fajne, na pewno wszyscy będą zadowoleni ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty, z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam TK Max, idealny sklep żeby pokupować coś na prezenty ;) Powiem CI że gratuluję że już większość rzeczy pokupowałaś ^^
    Śnieg pokruszył we Wrocku, ale w Opolu było go o wiele więcej! Post pisałam z Opola, a fotki robione we Wrocku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba, że tak!:-) co do TK-Max zgadzam się w 100%, że to idealne miejsce na takie zakupy:-)

      Usuń
  6. Skarpetki są urocze! pasowały by idealne, do sweterków, które mnie widziałaś! :) Ja na black friday nie kupiłam nic, ale już powoli rozglądam się za prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać świąt, wspaniałe rzeczy :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. co do mojego posta- tutaj kupiłam tą sukienkę :) http://ottanta.pl/sukienki/2441-sweterkowa-sukienka-mirasol-9856-nero-.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent wybrałaś dla narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi sie zegarek DW. Moje prezenty juz dzielnie czekaja na wyslanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię firmę Wittchen.

    Pozdrawiam,
    Rose.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już praktycznie komplet prezentów, choć kilka jest jeszcze w drodze. Mam nadzieję, że wszystko dotrze na czas. Zegarek i portfel najbardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM