poniedziałek, 20 lutego 2017

Codzienny makijaż w kolorze brązu

Hej:) Dzisiaj mam dla Was brązowe codzienne smokey. Mam nadzieję, że w odróżnieniu od poprzednich makijaży ten nada sie dla Was na co dzień :)



Jeżeli chcecie zobaczyć jak wykonać go krok po kroku to zapraszam dalej:) 


W tym makijażu wykorzystałam zapomnianą paletkę RIMMEL ORION 621. Mam już ją jakiś czas i swego czasu bardzo ją lubiłam. Pigmentacja nie jest może zbyt dobra, ale do codziennego makijażu nadaję się idealnie :)



Opis krok po kroku

Pod łuk brwiowy nakładamy cielisty matowy cień (ten z paletki jest o wykończeniu satynowym).
Następnym krokiem jest zaznaczenie zewnętrznego kącika oka brązową kredką, którą następnie rozcieramy tworząc "kreskę".
Następnie na kredkę nakładamy cień nr 2 i lekko go rozcieramy. W razie konieczności cień dokładamy.
Na środek powieki nakładamy jasny brązowy cień nr 1. Granice cieni rozcieramy.
Na dolną powiekę nakładamy ciemny cień nr 2, lekko go rozcieramy. W wewnętrznym kąciku nakładamy najjaśniejszy cień nr 3. Aparat niestety "zjadł" ten kolor.
Na linie wodną nakładamy cielistą kredkę, a rzęsy tuszujemy. 
No i ewentualnie doklejamy sztuczne :D







I gotowe :) Możecie zobaczyć jak sztuczne rzęsy zmieniają cały makijaż. Na oku model Ardell Demi Wispies. 




Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja codzienna propozycja :) 

Mam już zdjęcia do postu "briowego" więc na dniach się pojawi :) Do następnego!

Pozdrawiam :)




52 komentarze:

  1. Pięknie :) No i Ardelki cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie - lubię takie nienachalne makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się w końcu zrobić coś dla "ludu" hehe:) Pozdrawiam:):*

      Usuń
  3. Delikatny, naturalny, fajny na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie idealny <3 sama przeważnie używam takich kolorów :) świetnie, ze opisujesz krok po kroku, jak wykonujesz taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Kolorki w sam raz na co dzień:)

      Usuń
  5. Piękny. Uwielbiam te twoje makijaże. Nie ma takiego, który by mi się nie podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż! Uwielbiam takie kolory w makijażu oka. Bardzo ładne zdjęcia :).
    Zaobserwowałam Twojego bloga, będę regularne czytać posty :).

    -
    Jeśli chcesz, to zapraszam do obserwacji mojego bloga - http://obiektywemnakosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie rzęsy potrafią wiele zmienić, makijaż całkowicie trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) ten model wygląda bardzo naturalnie:) POLECAM:)

      Usuń
  8. Też robię sobie bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) wypróbuję, bardzo lubię makijaże w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Uwielbiam taką kolorystykę ;) muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda przepięknie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny *.* Z chęcią bym widziała taki na sobie, ale niestety jestem totalnym beztalenciem w tych sprawach :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie. Jak zwykle zresztą :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tutorial :) już patrzę na Twoje inne makijaże bo od razu przykuły moją uwagę!

    Super blog - obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię beżo -brązy naco dzień! Śliczne oczko!

    OdpowiedzUsuń
  16. MI SIE PODOBA TAKI DELIKATNY SMOKY ;) JESTEM ZA TAKIM TYPEM MAKIJAZU ;) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię brązy na oczach, idealnie pasują na codzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie odcienie, bardzo mi się ten makijaż podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny i delikatny :), taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny makijaż do pracy :) Ba nawet jak się lekko zwinie to można nawet palcem poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzęsy śliczne :D I robią efekt, mimo tego, że są delikatne ;) Muszę je rozważyć, bo zamierzam zacząć swoją rzęsową przygodę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami robię sobie taki delikatny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż, noszę taki i go uwielbiam :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny efekt! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie niepozorne makijaże najlepiej podkreślają urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tym razem totalnie w moim stylu, uwielbiam taką kolorystykę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Makijaż pierwsza klasa! Ja mam jakieś dziwne powieki, bo u mnie nic ładnego nie można namalować :( A ja sama to już w ogóle... Piękne brwi! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt końcowy mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :) I to jest właśnie wersja dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM