wtorek, 31 stycznia 2017

Fioletowo - złoty makijaż

Hej:) Dzisiaj przychodzę do Was z fioletowo-złotą propozycją makijażu na karnawał:)



Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam dalej. 

Makijaż powstał głównie przy użyciu paletki Sleek Rio Rio, o której pisałam Wam w tym poście. Zainteresowanych zapraszam do przyjrzenia się jej z bliska:)

Dzisiaj będzie troszkę inaczej niż zwykle, ponieważ...  starałam się w trakcie wykonywania makijażu robić zdjęcia. Tak starałam się ponieważ pod koniec całkowicie o tym zapomniałam... :( Ale wszystko nadrobię opisem:)



Opis krok po kroku


1. Pod łuk brwiowy standardowo nakładamy cielisty cień - ułatwi nam to późniejsze rozcieranie innych kolorów. W celu wyznaczenia wyraźnej lini naklejamy taśmę klejącą (nadmiar kleju ściągamy poprzez naklejenie taśmy najpier na dłoń). Taśma ma być przedłużeniem lini wodnej.


2. W zewnętrznym kąciku rysujemy czarną kredkę, którą następnie rozcieramy, kierując się w wewnętrzną stronę powieki:)


3. Następnie wyznaczamy załamanie powieki używając do tego np. brązowego jasnego cienia. Ja użyłam cienia nr 7 z paletki MUR ICONIC 3, o której pisałam Wam tutaj. Całość powtarzamy tak długo, aż uzyskamy zadowalający nas efekt.


4. Następnym krokiem jest nałożenie na prawie całą powiekę ruchomą cienia nr 11 z paletki Sleek Rio Rio. Ja nakładałam cień mokrym pędzelkiem. Jak możecie zauważyć cień troszkę się osypuje ;/.


5. Teraz czas na złoty cień. Nałożyłam go również mokrym pędzelkiem - cień nakładamy w wewnętrzny kącik oka. Cienie staram się nałożyć w taki sposób aby ładnie się przenikały:) 


6. No i niestety na tym etapie zaprzestałam robienia zdjęć :( Dlaczego... nie wiem:( zapomniałam. 
Ale wszystko Wam opiszę:) 
Cienie dokładamy tak długo aż uzyskamy ładny kolor, który będzie Nas zadowalał. Ich górne granice rozcieramy. Możecie zobaczyć to na powyższym zdjęciu.
7. Następnie odklejamy taśmę i przechodzimy do powieki dolnej. Linię wodną zaznaczamy czarną kredką, którą następnie rozcieramy. 
8. Na zewnętrzny kącik oka nakładamy cień nr 11 pomieszany z nr 12, cień nakładamy prawie do końca powieki. 
Na sam wewnętrzny kącik nakładamy złoty cień. Dolne granice cieni rozcieramy.
9. Linię wodną poprawiamy czarną kredką. Na górnej powiece malujemy kreskę. Tuszujemy rzęsy no i jak zwykle ja dokleiłam sztuczne.

I tak oto prezentuje się efekt końcowy :)






Mam nadzieję, że Wam się podoba i być może zainspiruje Was do zmalowania czegoś podobnego:) Mój asortyment paletkowy nie jest zbyt duży dlatego znowu pojawiają się te same produkty:) Na szczęście można wykorzystać je na wiele sposobów:)

Dziękuję za Waszą obecność:) Z dnia na dzień jest Was coraz więcej:)


Lubicie fiolet i złoto w makijażu? Podoba Wam się opis "krok po kroku" w formie zdjęć? Podzielcie się swoją opinią:)
Pozdrawiam:)



71 komentarzy:

  1. Na karnawał idealny ;) Ale ja chyba jestem za mało odważna, żeby coś takiego odwzorować ;) Ale na najbliższe wyjście na pewno się zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje wykonać mocniejszy makijaż a zobaczysz jaki daje piękny efekt 😊pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  2. bardzo ładny efekt końcowy :) podoba mi się taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie złota i fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaał.. Świetne kolory :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i idealnie dobrane kolory dla Ciebie. :-) Ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprost doskonały! Muszę przetestować sztuczkę z taśmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Tylko pamiętaj, żeby ściągnąć nadmiar kleju:-P

      Usuń
  8. Przepięknie, aż brak słów! Jak będę miała kiedyś większe wyjście to koniecznie skorzystam z Twoich poradników. Bo ze mną to taki problem jest, że cienie obejmować umiem, wiem co i jak, a brakuje mi kreatywności w zabawie z kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *blendowac
      Jejku, nie cierpię autokorekty 😅😅

      Usuń
    2. Hehe :-P Mam to samo z korektą:-P zawsze wie lepiej:) Ja uwielbiam eksperymentować:-) świetna zabawa:) Pozdrawiam:*

      Usuń
  9. Śliczne oczko, na karnawał idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło perfekcyjnie :) muszę popróbować z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany ale piękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaż, uwielbiam taki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż, uwielbiam takie kolorowe <3 Fajnie to wytłumaczyłaś. Na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za zaproszenie i odwiedziny:) Napewno zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje makijaże! Są perfekcyjne jak dla mnie. Z instrukcji na pewno skorzystam :*

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje Ci taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, kolorowy makijaż:) więcej takich tutoriali!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ♥ Chyba chcesz wiosnę szybciutko przywołać :D hihi buziak

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli tylko znajdę swoje kolorowe cienie, to na pewno wykonam ten makijaż. Przepięknie wyregulowane brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny makijaż:-) mi fiolet nie pasuje, ale złoty akcent jak najbardziej lubię ;-) Może napiszesz post o brwiach ;-) masz bardzo ładnie wyregulowane brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam fiolety w makijażu. Efekt końcowy jest piękny!

    Zapraszam do siebie, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak pisałam na fb makijaż jest piękny. U mnie fiolet rzadko gości na powiekach, muszę wypróbować ten trik z taśmą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, wspaniale, cudownie!!!! <3 mega mi się podoba ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki śliczny makijaż *,* Zawsze lubiłam takie połączenia kolorystyczne ale tylko u kogoś. Na sobie wolę klasycznie czyli z jednym bądź dwoma cieniami :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=16

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki śliczny makijaż *,* Zawsze lubiłam takie połączenia kolorystyczne ale tylko u kogoś. Na sobie wolę klasycznie czyli z jednym bądź dwoma cieniami :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=16

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny makijaż :) aż przywołuje wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne kolory! <3
    zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com oraz do logowania na stronie: http://dresscloud.pl/share/68C86/ gdzie dzięki zbieraniu punktów zgarniesz świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale podkreślone oko <3 Cudownie wyglądasz
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł z taśmą, na pewno wypróbuje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześlicznie wyszedł :)
    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Woow :) Makijaż rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się! Ja dopiero uczę się malować cieniami więc taki post krok po kroku jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne połączenie kolorystyczne! Niestety jestem antytalentem, jeśli chodzi o takie makijaże, ale może kiedyś spróbuję krok po kroku :))

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie Ci to wyszło! <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo piękny jest ten makijaż :) Wypróbuję ten trik z taśmą :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny makijaż :) Na pewno spróbuję wykonać coś podobnego :)
    Dziękuję za super inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno spróbuję zrobić coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  41. jejku <3 jaki śliczny makijaż :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz w tym makijażu.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM