poniedziałek, 28 listopada 2016

Top 6 - Ulubione szminki na jesień

Hej:) 

Jesień to czas, kiedy w makijażu lubię stawiać akcent na usta. Upalne dni mamy już za sobą, a mroźne poranki zdarzają się rzadko. Latem unikam mocnych kolorów ze względu na możliwość "rozlania" się szminki na ustach, zaś zimą kolor mógłby zostawić ślad na Naszych pięknych puchatych szalikach. A jesień? To jest to! Chłodne dni pozwalają nam na noszenie pięknych kolorowych pomadek i  tworzenie niepowtarzalnych stylizacji.

Przygotowałam dla Was zestawienie moich ulubionych szminek wraz z konturówkami, które Moim zdaniem doskonale oddają jesienny klimat.

Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety nie mam profesjonalnego sprzętu, poza tym dopiero się uczę jak wykonać "poprawne" zdjęcie:)




Avon Ultra Colour
FUCHSIA

Szminki Avon są pwszechnie dostępne i mają coraz więcej zwolenniczek:) Są dość tanie, a jakością nie odbiegają od droższych koleżanek. Są one dobrze napigmentowane, a satynowe wykończenie szminki sprawia, że utrzymuje się ona na ustach kilka godzin. Kolor FUCHSIA to piękny głęboki róż. Cena na promocji ok. 12 zł.



Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Nr 19

Szminki Golden Rose zyskały swoją popularność już jakiś czas temu. Są łatwo dostępne, mają przystępną cenę a także ogromną gamę kolorystyczną. Są one świetnie napigmentowane, bardzo długotrwałe, a do tego tworzą na ustach piękne aksamitne matowe wykończenie. Mój kolor to nr 19. Jest to kolor pięknej głebokiej śliwki. Cena ok. 11,90 zł. Dla lepszego efektu stosuję konturówkę Golden Rose Dream Lips Lipliner nr 524. Cena ok. 6,30 zł.



Kobo Matte Liquid Lipstick
Nr 405 Passiflora Tea

Szminki KOBO uwielbiam od dawna. Są dość tanie, a ich konsystencja i gama kolorystyczna bardzo mi odpowiadają. Nr 405 to trwała, matowa pomadka z odżywczym masłem morelowym i kompleksem polimerów, które utrzymują ją na ustach. Mój kolor to piękny brudny róż.  Cena ok. 15 zł. Dodatkowo stosuję tutaj konturówkę MySecret I love My Style Lip Liner nr 02. Cena ok. 7,49 zł.



BeBeauty Matte Lipstick
Nr 06

Kolor podobny do poprzedniego. Pomadka utrzymuje się na ustach około 4 godzin, Jednak jak na taką cenę ja jestem nią zachwycona. Na ustach daje satynowo-matowy efekt. Cena ok. 6,99 zł.



Kobo Matte Liquid Lipstick
Nr 404 Litchi Yoghurt

Właściwości takie same jak w nr 405. Kolor to piękna kolarowa czerwień. Cena ok. 15 zł. Efekt wzmacniam konturówką Essence Nr 14 Femme Fatale. Cena ok. 4,99  zł.


Avon Matowa Szminka True Color
Kolor Coral Fever

Właściwości jak przy pierwsze opisanej szmince. Kolor to ciepła, intensywna czerwień. Cena ok. 30 zł. Efekt wzmacniam konturówką Essence Nr 14 Femme Fatale. Cena ok. 4,99  zł.



Oto moje jesienne propozycje. A jak u Was? Macie swoje ulubiony produkty?



17 komentarzy:

  1. Głęboka śliwka jest cudna <3 a cena zaskakująco niska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię szminek wolę błyszczyki i do tego smakowe ;) Bardzo fajne ale ja pierwsze co to zostawiła bym gdzieś slad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie matowe szminki, które zaprezentowałam nie zostawiają sladów:) Polecam wypróbować:)

      Usuń
  3. Brudny róż od Kobo jest prześliczny ;) Ja dobrze czuję się tylko w delikatnych różach i w odcieniach nude na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam, ale jak raz spróbujesz to na pewno zmienisz zdanie:)

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia ci wyszły :). Dobrze widać kolory szminek. Moje ulubione to fuksja i brudny róż. Też dużo mam z Avonu. Dobre szminki mają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie te matowe pomadki z Golden Rose. Numer 19, który prezentujesz jest GENIALNY. Totalnie mój kolor i styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis !
    uwielbiam pomadki z GR

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Golden Rose jest piękna! też lubię te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ten fiolet jest super. Moja ulubiona pomadka na teraz to chyba Lips to Kiss z Wibo - też w fioletowawym odcieniu.

    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM