piątek, 4 listopada 2016

KOSZULA W ROLI GŁÓWNEJ

Hej:)

I mamy już listopad! Po "Zaduszkowym" szaleństwie czas wracać do codzienności. Pogoda ostatnio płata nam figle ;/  można by rzecz, że jest w tzw. "kratkę" :-P  W związku z tym mam dla Was jesienną stylizację z kraciastą koszulą w roli głównej. 
A co!! Nie dajmy się jesiennej szarówce.

Koszula C&A


Uwielbiam koszule. Jednak często wychodzę z domu wcześnie rano i wracam dopiero wieczorem. Wtedy stawiam na wygodę i ubieram na siebie to w czym mogę "biegać" od rana do nocy, a koszula nie jest wtedy moim ulubionym strojem. Jednak czasami mam luźniejszy dzień - tak jak dzisiaj! :D Wtedy mogę zaszaleć i ubrać to na co mam tylko ochotę :-). 
Dzisiaj wybrałam się ze znajomymi na kawkę i małe zakupy. I postanowiłam podzielić się z Wami moją stylizacją.
Do kraciastej czerwonej koszuli dobrałam czarne obcisłe spodnie, które pięknię podkreślają nogi. Całość uzupełniają czarne botki na platformie oraz bordowa torebka ze złotym akcentem. (Powiedzcie, że też kochacie BORDO <3<3<3)

Botki LASOCKI; Torebka Jenny Fairy CCC; Spodnie inna marka

Butki są cudowne - i'm lovin' it <3 
Pomimo wysokiego obcasu buty są BARDZO wygodne! Polecam! :)

Na wierzch założyłam czarny płaszcz z ozdobnymi zamkami, który jest nieco dłuższy i ocieplony, dlatego nie muszę martwić się, że zmarznę.

Płaszcz RESERVED

A dla wkomponowania się w jesienny klimat użyłam Moich ukochanych perfum CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT. I gotowe!

Zapach idealny na jesień. Jeżeli jeszcze nie miałyście okazji się z nim zapoznać to zróbcie to koniecznie!! Są cudowne, delikatne, bardzo trwałe. Ahhhh.... :)


A Wy jaki strój wybieracie na luźnieszy dzień i wypad na miasto ze znajomymi? Stawiacie na wygodę czy tak jak ja wskakujecie w swoje ulubione ciuszki i ruszacie w świat? :)





3 komentarze:

INSTAGRAM